۱۴۰۰۱۱۲
۴۳۷
۴۳۷
پ

احتمال آتش‌بس در غزه قوت گرفت؟

رسانه‌های عبری زبان از ارزیابی مثبت هیات مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای پاریس پیرامون چارچوب توافق آتش‌بس در غزه و مبادله اسیران خبر دادند.

مهر: رسانه‌های عبری زبان از ارزیابی مثبت هیات مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای پاریس پیرامون چارچوب توافق آتش‌بس در غزه و مبادله اسیران خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی صبح امروز از پاریس به سرزمین‌های اشغالی بازگشته است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ارزیابی این هیأت مذاکره‌کننده صهیونیست از گفت‌وگوهای پاریس که پیرامون کلیات و چارچوب توافق آتش‌بس در غزه و مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین برگزار شد، مثبت بوده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این گفت‌وگوها روی ۴ موضوع مطرح‌شده از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس که رژیم صهیونیستی با آن مخالفت دارد، تمرکز داشته است.

به گزارش مهر بنا بر گزارش این منبع عبری زبان این ۴ موضوعِ محلِ اختلاف عبارتند از: بازگشت تمامی ساکنان شمال نوار غزه به محل زندگی خود و خروج نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از این منطقه، افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه، مدت‌زمان برقراری آتش‌بس و شمار اسیران فلسطینی که باید در برابر آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت آزاد شوند.

گفتنی است گفت‌وگوهای پاریس ظهر روز گذشته یعنی جمعه با حضور هیأت اعزامی از سوی رژیم صهیونیستی به ریاست دیوید بارنیا رئیس موساد، ویلیام برنز رئیس سازمان جاسوسی آمریکا سیا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست‌وزیر قطر و عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر برگزار شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج