۱۴۰۰۶۲۰
۵۴۹
۵۴۹
پ

برف مدارس این شهرها و استان‌ها را تعطیل کرد

بارش برف و سرمای هوا در برخی شهرها ادامه دارد، سرمایی که سبب‌ساز تعطیلی مدارس و از سرگیری آموزش غیرحضوری شده است.

خبر آنلاین: بارش برف و سرمای هوا در برخی شهرها ادامه دارد، سرمایی که سبب‌ساز تعطیلی مدارس و از سرگیری آموزش غیرحضوری شده است.

برف مدارس این شهرها و استان‌ها را تعطیل کرد

همدان:

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به بارش برف، یخبندان و سرمای شدید، آموزش در مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سراسر استان همدان فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ در نوبت صبح به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد. مراکز سنجش بدو ورود به دبستان در همدان نیز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ تعطیل هستند.

بروجرد:

براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجرد به دلیل بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح روستاهای سطح شهرستان (بروجرد، اشترینان، ونایی و شیروان) در روز سه شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است. سایر مقاطع تحصیلی در نوبت صبح با یکساعت تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و همچنین کلیه ادارات، ارگانها و سازمانهای دولتی شهرستان نیز ساعت ۹ صبح آغاز بکار خواهند کرد.

اردبیل:

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری اردبیل در نوبت صبح روز سه شنبه ۸ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

کردستان:

 مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان: به دلیل برودت هوا مدارس شهرستان های سروآباد و مریوان فردا سه شنبه هشتم اسفندماه با تاخیر آغاز به فعالیت خواهد کرد.

لرستان:

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد دورود، دلفان ، سلسله و بخش های کاکاوند، اشترینان، زاغه ، بیرانوند ، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش های ذکر شده با تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

همچنین ادارات آموزش و پرورش این شهرها و بخش ها با تاخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد. سایر شهرهای استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.

اصفهان:

سلمانی رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

البرز:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: با توجه به برودت هوا روز سه شنبه هشتم اسفند، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

گیلان:

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: با دستور استاندار در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

مرکزی:

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

قزوین:

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی استان در روز سه شنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

قم:

مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی خراسان رضوی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در این خصوص افزود: با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی شامل مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان خراسان رضوی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری باشد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج