۱۴۰۰۹۸۰
۱ نظر
۴۶۶
۱ نظر
۴۶۶
پ

کنایه معنادار کنعانی به وزیر خارجه آلمان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به آلمان توصیه کرد بیش از این، با توصیه‌های به ظاهر انسانی و البته خلاف واقع، واژه‌های اصیل و ارزشمند حقوق بشر را وارد بازی‌های سیاسی نکند.

فارس : ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به آلمان توصیه کرد بیش از این، با توصیه‌های به ظاهر انسانی و البته خلاف واقع، واژه‌های اصیل و ارزشمند حقوق بشر را وارد بازی‌های سیاسی نکند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه اتهام زنی وزیر امور خارجه آلمان در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران را تلاشی بی حاصل برای سرپوش گذاشتن بر حمایت این کشور از اشغالگری و بی‌تفاوتی نسبت به نقض فاحش حقوق بشر و حقوق بشردوستانه در فلسطین توصیف کرد.

کنعانی اظهار داشت: طنز تلخی است که برخی دولت‌های غربی با سابقه حمایت همه‌جانبه از ناقضان حقوق بشر و نقش مستقیم در تأمین و تجهیز رژیم صدام به سلاح شیمیایی در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران و نیز حمایت بی پروا از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه، داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند.

در پی اظهارات ماکرون درباره احتمال اعزام نیروهای نظامی کشورهای اروپایی به اوکراین، پیلار الگریا، سخنگوی دولت اسپانیا به خبرنگاران گفت: ما با این پیشنهاد مخالف هستیم. ما باید بر روی تسریع ارسال تسلیحات به اوکراین تمرکز کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: مقامات آلمان به بهانه حمایت از حقوق بشر و البته با سیاسی کردن آن، به دخالت در امور داخلی دیگر کشورها می‌پردازند و همزمان با تشدید فعالیت کارخانه‌های اسلحه سازی، اقتصاد کشورشان را رونق می‌بخشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: به آلمان توصیه می‌کنیم بیش از این، با توصیه‌های به ظاهر انسانی و البته خلاف واقع، واژه‌های اصیل و ارزشمند حقوق بشر را وارد بازی‌های سیاسی نکند.کنعانی خاطرنشان کرد: شرایط فاجعه بار غزه و کرانه باختری و وضعیت نگران کننده ساکنان و آوارگان فلسطینی در منطقه رفح، طبل رسوایی و گواه روشنی بر شکست مدعیان حقوق بشر است. بر این اساس اگر آلمان و هم پیمانانش به راستی بدنبال صیانت از حقوق بشر هستند، یک هیأت حقیقت یاب ویژه را برای رژیم صهیونیستی به دلیل کشتار بیرحمانه بالغ بر ۳۰ هزار انسان و شهروند بی‌دفاع که بیش از هفتاد درصد آنان زنان و کودکان هستند، تشکیل دهند و بدین ترتیب صداقت ادعای خود را به جهانیان نشان دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کی به کی طعنه میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج