۱۴۰۲۶۹۱
۷۳۲
۷۳۲
پ

پلیس عروسکی در پرو خبرساز شد

انتشار تصاویری از یک پلیس که لباس عروسک خرسی به تن کرده و دو نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر کرده بود در پرو خبرساز شد.

اعتمادآنلاین: انتشار تصاویری از یک پلیس که لباس عروسک خرسی به تن کرده و دو نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر کرده بود در پرو خبرساز شد.

 خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، بعد از آنکه یک تیم عملیاتی از پلیس پرو موفق شد شماری از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را در لیما پایتخت این کشور دستگیر کند، انتشار تصاویر پلیسی که دو نفر از اعضای باند را دستگیر کرده بود در رسانه‌های این کشور خبرساز شد.

یکی از نیروهای پلیس که با لباس مبدل در نزدیکی محل فعالیت این باند تبهکار مستقر شده بود، لباس عروسکی خرسی با روبان قرمز رنگی روی گوش به تن داشت و از این طریق فعالیت باند حمل و فروش کوکائین و ماری‌جوانا را که در منزلیدر محله سن مارتین در شمال پایتخت فعالیت می‌کردند، زیر نظر گرفته بود.

به گفته افسر فرمانده این عملیات، به محض صدور فرمان حمله برای دستگیری افراد، این مامور نیز به سوی محل حرکت و دو نفر از اعضای باند را بازداشت کرد، بدون اینکه فرصت کند لباس را از تن در آورد.

به گفته این خبرگزاری، انتشار تصاویر این عروسک خرسی در روزهایی که همچنان مردم در مورد والنتاین سخن می‌گویند، به خودی خود جالب توجه است و نظرات جالبی را با خود در شبکه‌های اجتماعی به همراه آورد، به‌خصوص که یکی از همکارانش هم در کنار او و دو بازداشتی‌اش پلاکاردی حاوی یک قلب قرمز در دست داشت که روی آن نوشته بود: شما باعث لبخند من هستید.

پلیس عروسکی در پرو خبرساز شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج