۱۴۰۲۹۹۹
۱۳۰۹
۱۳۰۹
پ

بیانیه جنجالی مجری خبرساز بعد از رای آوردن

منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: هدف اصلی‌ام از حضور در انتخابات نه پیروزی به هر قیمت، بلکه نشان دادن مدل جدیدی از «سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود.

افکارنیوز: منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: هدف اصلی‌ام از حضور در انتخابات نه پیروزی به هر قیمت، بلکه نشان دادن مدل جدیدی از «سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود.

بیانیه جنجالی مجری خبرساز بعد از رای آوردن

امیرحسین ثابتی منتخب تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدفم از حضور در انتخابات ارائه مدل جدیدی از «سیاست‌ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛

با اعلام رسمی نتیجه انتخابات مجلس دوازدهم و اعتماد شما به بنده به عنوان نفر دوم راه یافته به بهارستان، شگفتی بزرگی رقم خورد. اینجانب که از ابتدا اعلام کرده بودم به دعوت هیچ حزب و گروه و فردی نامزد نشده ام و در ادامه نیز بر عهد خود پایدار ماندم و به هیچ فرد و جریانی تعهد ندادم، تصور نمی کردم که با رای معنادار شما، بالاتر از بسیاری از چهره های شناخته شده و با سابقه، مجوز ورود به مجلس را پیدا کنم.

هدف اصلی ام از حضور در انتخابات نه پیروزی به هر قیمت، بلکه نشان دادن مدل جدیدی از «سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود. به همین خاطر بارها اعلام کردم که «شیک باختن را به مبتذل بردن» ترجیح می‌دهم و اولین نامزدی هم بودم که با اعلام شماره حساب، از مردم خواستم تا هر میزان که دوست دارند برای تبلیغاتم کمک کنند و عدد و رقم آن را نیز در پایان به صورت شفاف اعلام کردم؛ لذا فارغ از نتیجه انتخابات، تلاشم بر این است که این رویکرد را در سایر حوزه‌ها نیز ادامه داده و حرکت به سمت «تغییر فرهنگ سیاسی» کشور را تا جای ممکن در عمل نشان دهم.

اکنون به عنوان جوان‌ترین منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس دوازدهم بار سنگین تری را نسبت به سایر منتخبان بر دوش خود احساس کنم، زیرا توقع بسیاری از رای دهندگان نیز به همین خاطر بیشتر است؛ لذا صمیمانه از شما می‌خواهم همانطور که در ایام انتخابات به یاری ام آمدید و در معرفی و رای آوری بنده موثر بودید از این به بعد نیز مرا از کمک‌های فکری، مشورتی و... خود محروم نسازید. زیرا نگاهم به مردم فقط محدود به شب انتخابات نیست بلکه معتقدم مشارکت مردم در امور مختلف باید دائمی، مستمر و فراتر از مساله انتخابات باشد. (راه‌های ارتباطی از طریق صفحات و کانال هایم در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد)

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج