adexo3
۱۴۰۳۶۳۵
۱ نظر
۲۰۲۷
۱ نظر
۲۰۲۷
پ

فرماندار:

مرزهای مشهد باید در یک جایی قفل شود

فرماندار مشهد با اشاره به رشد حاشیه‌نشینی و معضلاتی که به دنبال دارد، تاکید کرد: برای مدیریت حاشیه‌نشینی و برای اینکه بر این حاشیه‌ها نیز حاشیه‌ای ایجاد نشود، باید مرزهای شهر در یک جایی تثبیت و قفل شود.

ایسنا: فرماندار مشهد با اشاره به رشد حاشیه‌نشینی و معضلاتی که به دنبال دارد، تاکید کرد: برای مدیریت حاشیه‌نشینی و برای اینکه بر این حاشیه‌ها نیز حاشیه‌ای ایجاد نشود، باید مرزهای شهر در یک جایی تثبیت و قفل شود.

مرزهای مشهد باید در یک جایی قفل شود

محسن داوری در نشست شورای سیاست‌گذاری اولین همایش علمی - کاربردی حاشیه شهر مشهد (شناسایی مسائل و ارائه راهکارها)، که در محل دادگستری کل خراسان رضوی برگزار شد، عنوان کرد: آنچه باید در حاشیه شهر انجام شود شناسایی و دسته‌بندی شده، اما اینکه چگونه این مسائل حل شود، دچار اشکال است و موانعی وجود دارد.

وی افزود: مسائل مربوط به حوزه حاشیه‌نشینی شهر مشهد باید در سه حوزه تثبیت، ساماندهی و توانمندسازی دنبال شود.

داوری ادامه داد: مسائل مختلفی در حاشیه شهر داریم از جمله مباحث حقوقی حاشیه شهر که در این همایش باید بیشتر به آن پرداخته شود، همچنین از دیگر معضلات مهم حاشیه شهر، معضل زمین است و چنانچه این معضل حل شود، بخشی از تخلف‌ها و جرایم مدیریت خواهد شد.

فرماندار مشهد اظهار کرد: موضوع مهمتر این است که چنانچه حاشیه شهر را مدیریت کردیم، آیا حاشیه‌ای بر حاشیه ایجاد نخواهد شد؟ این همه پیرامون شهر مشهد فضا داریم  که مدام در حال گسترش است، آیا حاشیه جدیدی ایجاد نخواهد شد؟

وی تاکید کرد: از یک جایی باید مرز شهر مشهد قفل شود و آن مرز دیگر هیچ تغییری نکند، همچنین برای حاشیه شهر مشهد باید چهارچوبی مشخص شود و به هیچ عنوان اجازه ندهیم که این الگو تغییر کند، الگوی فوق باید تثبیت شود.

داوری افزود: امیدواریم برگزاری این همایش و کارهای علمی و کاربردی که در این حوزه انجام خواهد شد بتواند ما را در حل معضلات حاشیه شهر مشهد کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باید جلوی رشد بی رویه ی مهاجران افغانی را گرفت همه ی مشکلات مردم حل می شود جلوی مرزهارو باز گذاشتن هرچه افغانی هست ریخته تو ایران اینا وقتی وارد ایران میشن همه چیز می خوان خانه و بهداشت وهزار تسهیلات دیگر
      که دولت فعلا مروم خودش و کنار گذاشته همه ی هم وغمش شده مهاجران افغان براشون شناسنامه درست کنه تسهیلات بهداشتی بده واز یارانه ی مردم ایران که حق خودشان است در اختیار آن ها می گذارد این ظلم به مردم وکشور ایران است که دولت داره انجام می ده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج