۱۴۰۴۵۸۵
۱ نظر
۴۰۰۱
۱ نظر
۴۰۰۱
پ

جزئیات جدید از یک نزاع جنجالی در قم

در این ویدیوی دو دقیقه‌ای، زن که شال او روی شانه‌اش افتاده، با فرد روحانی درگیر می‌شود و به او اعتراض می‌کند که چرا از او عکس گرفته است.

شبکه شرق: در روزهای اخیر یک ویدئو از عکاسی‌/فیلم‌برداری یک روحانی از زنی در یک درمانگاه در شبکه‌های مجازی بحث‌برانگیز شد. در این ویدیوی دو دقیقه‌ای، زن که شال او روی شانه‌اش افتاده، با فرد روحانی درگیر می‌شود و به او  اعتراض می‌کند که چرا از او عکس گرفته است.  

جزئیات جدید از یک نزاع جنجالی در قم

بررسی‌های شبکه شرق نشان می‌دهد این حادثه در درمانگاه شبانه‌روزی «قرآن و عترت» رخ داده است و این زن، خاله نوزاد است.  طبق گفته‌های یک منبع آگاه، روحانی داخل فیلم  طلبه و از اساتید حوزه علمیه قم است. دکتر مسعود مشرف، پزشک معالج نوزاد در گفت و گو با شبکه شرق ضمن تایید حادثه توضیح می‌دهد که این اتفاق چهارشنبه هفته پیش رخ داده است. دکتر مشرف، از اعضای هیئت امنای این درمانگاه می‌گوید: «مطب من در زیرزمین قرار دارد. مادر  به همراه دو نفر دیگر برای ختنه نوزاد به درمانگاه آمده بودند که این اتفاق در طبقه همکف افتاد.» طبق بررسی‌های شرق این حادثه بعد از جراحی نوزاد رخ داده.

مدیرعامل این درمانگاه پیش از این به وبسایت جماران گفته بود که این ساختمان وقف است و طبق وقفنامه تولیت آن باید با مراجع تقلید باشد. بررسی‌های شرق هم تاییدکننده این است که این ساختمان وقف امام زمان شده است. بر اساس گفته‌های او و آنچه که در سایت جماران منتشر شده، ساختمان این درمانگاه قبلا متعلق به امام خمینی (ره) بوده. سال 1343 از سوی یک روحانی بروجردی به نام آیت الله عبدالله مجد فقیهی خریداری و به یک درمانگاه تبدیل می‌شود. اکنون  حمید فقیهی، فرزند این روحانی، مدیر عامل این درمانگاه است. براساس اظهارات یک منبع آگاه او در آخرین ثانیه‌های ویدئو وارد صحنه شده و در حال تماشای حادثه است. همچنین یکی از خدمه‌ و دستیار یکی از معاونان درمانگاه در این صحنه حضور دارند که هیچ کدام دخالتی در ماجرا نمی‌کنند. به گفته او تا کنون کسی بابت این ماجرا بازداشت نشده.  همچنین یکی از اعضای کادر درمانگاه همچنین درباره آنچه اتفاق افتاده، توضیح می‌دهد که «در حال حاضر از روز گذشته و امروز مراجع قضایی برای بررسی بیشتر در درمانگاه حضور دارند.»

 حمیدرضا مجد فقیهی، مدیرعامل کنونی درمانگاه در مصاحبه‌ای که  سال 1397 داشته توضیح داده که بعد از حضرت آیت‌الله بهجت، تولیت آن برعهده آیت‌الله صافی گلپایگانی گذاشته شده. حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبری، روابط عمومی دفتر ایت مرحوم آیت الله گلپایگانی به شبکه شرق اطلاع داد که بعد از فوت این روحانی، از تولیت او هم خارج شده. بر اساس اظهارات این منبع آگاه هنوز تولیت جدید درمانگاه معرفی نشده و اکنون به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      #من هم سلیطه ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج