۱۴۰۴۶۵۷
۲۵۳۶
۲۵۳۶
پ

رپورتاژ آگهی

انواع دیوار پوش منزل + معرفی جدیدترین دیوارپوشها

استفاده از انواع دیوارپوش با هدف زیبایی، عایق بندی و همچنین محافظت از دیوار امری طبیعی و رایج میباشد. با توجه به این که نزدیک سال نو افراد بسیار زیادی به فکر نوسازی و بازسازی خانه خود میباشند، با کمک یکی از مراکز معتبر در حوزه تولید انواع دیوار پوش منزل، نکاتی کاربردی را برای شما عزیزان آماده نمودیم که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع دیوار پوش منزل + معرفی جدیدترین دیوارپوشها

استفاده از انواع دیوارپوش با هدف زیبایی، عایق بندی و همچنین محافظت از دیوار امری طبیعی و رایج می‌‌باشد. با توجه به این که نزدیک سال نو افراد بسیار زیادی به فکر نوسازی و بازسازی خانه خود می‌باشند، با کمک یکی از مراکز معتبر در حوزه تولید انواع دیوار پوش منزل، نکاتی کاربردی را برای شما عزیزان آماده نمودیم که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد. قبل از هر چیزی به یاد داشته باشید که قیمت ارزان دیوارپوش به معنی بد بودن نیست و قیمت بالا نیز به معنای خوب بودن نمی‌باشد.

به نقل از متخصصین کارخانه تولید بتن پیش ساخته آشیان نو، دیوار پوش یکی مهمترین بخش‌های دکوراسیون منزل است که با هدف تغییر فضا و مقاوم سازی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در خرید دیوار پوش بتنی حتما به سایز دیوارپوش و وزن آن نیز توجه ویژه داشته باشید. چرا که زیر ساز و همچنین توانایی هر دیوار با دیگری بسیار متفاوت است. به همین دلیل است که متخصصین این حوزه برای هر دیوار یک نوع خاص از دیوارپوش را پیشنهاد میدهند. در ادامه با انواع دیوارپوش آشنا خواهید شد.

مزایای استفاده از دیوارپوش چیست؟

ممکن است شما قصد استفاده از دیوارپوش دیوار داشته باشید اما همسر و یا والدین شما به این موضوع پاسخ مثبت ندهند. چرا که فکر می‌کنند هزینه بالایی دارد و مدت زمان زیادی نیز از آن ها خواهد گرفت. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از انواع دیوارپوش با توجه به نوع آن بین 1 تا 7 روز زمان خواهد گرفت و نیروهای متخصص آن نیز با کمترین زمان و بدون ریخت و پاش این کار را برای شما انجام خواهند داد. با این حال شما با استفاده از دیوارپوش مناسب منزل خود به مزایای زیر نیز دست پیدا خواهید کرد.

  • تنوع در دکوراسیون منزل
  • پنهان کردن عیوب دیوار
  • عایق بندی صدا
  • عایق بندی حرارت
  • محافظ از دیوار در مقابل رطوبت و ضربه
  • نظافت آسان دیوار
  • ضد حریق
  • کمک به خرید و فروش بهتر منزل

انواع دیوار پوش منزل + معرفی جدیدترین دیوارپوشها

انواع دیوارپوش منزل

هر شخص با توجه به نوع فضا، دکوراسیون، بودجه و سلیقه خود یک نوع دیوارپوش را مورد استفاده قرار میدهد. در این بخش رایجترین مدل‌های دیوارپوش منزل را خواهید شناخت و بر اساس پارامترهای بیان شده بهترین را انتخاب خواهید کرد.

1. دیوارپوش میکروسمنت

یکی از مواردی که می‌توانید به عنوان دیوارپوش حتی روی سطوح شیشه‌ای مورد استفاده قرار دهید، میکروسمنت خواهد بود. این ماده سیمانی در ترکیب با الیاف مصنوعی چسبندگی بسیار بالایی داشته و روی هر سطحی قرار داده میشود. نکته بسیار جذاب آن رنگ بندی متنوع و خاصیت مقاوم سازی سطوح است. البته به این نکته توجه کنید که خرید میکروسمنت فقط و فقط از مراکز مجاز انجام شود. چرا که قطر بسیار نازک و همچنین رنگبندی متفاوت آن گاها افراد را در تشخیص میکروسمنت باکیفیت دچار شک و تردید می‌کند.

2. دیوارپوش چوبی

اگر به دنبال ایجاد یک فضای گرم و صمیمی و اندکی کلاسیک می‌‌باشید، استفاده از دیوارپوش چوبی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که این مدل دیوارپوش در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی وجود دارد و هر یک از آن ها برای دیوار خارجی و داخلی ساختمان قابل استفاده است. دیوارپوش چوبی عایق گرمایی مناسبی نیست و در روزهای خیلی سرد و یا خیلی گرم سال ممکن است عملکرد مناسبی از خود به نشان ندهد.

3. دیوارپوش بتنی

اگر در یک ساختمان به نسبت قدیمی زندگی می‌کنید و دیوارهای منزل شما دچار فرسودگی شده است، برای اینکه بتوانید از این مشکل در امان باشید، لازم است که از یک سری تایل بتنی پیش ساخته با ضخامت کم به عنوان دیوارپوش بتنی استفاده نمایید. البته شما می‌توانید با بارگذاری خیس نیز دیوار منزل خود را مقاوم نمایید. در خرید دیوارپوش بتنی، حتما به نحوه نصب و زیر سازی دیوار توجه نمایید. چرا که هر دیوار با توجه به طول عمر خود نحوه نصب متفاوت خواهد داشت.

انواع دیوار پوش منزل + معرفی جدیدترین دیوارپوشها

. دیوارپوش PVC

معمولا در شهرهای بزرگ دیوارپوش PVC از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که تنوع رنگ و اندازه بالایی دارد و قیمت آن نیز به صرفه است. دیوارپوش‌های PVC در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم هستند و از نصب آسان نیز برخوردار می‌باشند. نکته منفی این مدل دیوار پوش عمر پایین آن ها است. البته نوع و جنس دیوارپوش پی وی سی نیز در طول عمر آن تاثیر گذار می‌‌باشد که قبل از خرید باید در مورد آن تحقیق انجام دهید.

5. دیوار پوش بتن اکسپوز

یکی از انواع مدل‌های دیوارپوش که در سال‌های اخیر بین انبوه سازان محبوب شده، دیوارپوش بتن اکسپوز می‌‌باشد. با توجه به طرح و رنگ های متنوع بتن اکسپوز می‌تواند از برای دیوارهای داخلی و دیوارهای خارجی از بتن اکسپوز استفاده کرد. نگهداری بتن اکسپوز بسیار آسان است، به شرطی که در زمان خرید دیوارپوش بتن اکسپوز به مراحل نصب اصولی و همچنین طرح اختلاط آن توجه ویژه داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که بازدهی مورد انتظار خود را به دست نیاورید.

6. دیوارپوش کاغذی

اگر به دنبال یک مدل دیوار پوش ساده و خاص می‌‌باشید که در کوتاه مدت نتایج خوبی داشته باشید و از طرفی قیمت آن نیز ارزان باشد، دیوارپوش کاغذی یا همان کاغذ دیواری انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این مدل دیوارپوش برای دکوراسیون کلاسیک و مدرن جذاب است و می‌تواند به عنوان یک گزینه مطلوب مورد استفاده قرار گیرد. 

انواع دیوار پوش منزل + معرفی جدیدترین دیوارپوشها

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در رابطه با انواع دیوارپوش منزل صحبت کردیم. به یاد داشته باشید که بهترین حالت دیوارپوش زمانی است که دیوار زیرین آن را به خوبی بشناسید و از متخصصین این حوزه در رابطه با دیوارپوش مناسب سوال کنید. شما می‌توانید از یک دیوارپوش میکروسمنت طرح چوب استفاده کرده و یا از یک دیوارپوش PVC طرح آجر برای تغییر و بهبود فضای منزل خود استفاده کنید. اگر دیوارهای منزل شما به هر دلیلی دچار آسیب شده است و ترک‌های روی دیوار در حال گسترش می‌‌باشد، بهترین انتخاب برای شما میکروسمنت خواهد بود.

نه تنها از پیشروی ترک های روی دیواری جلوگیری خواهد کرد، بلکه نمای ساختمان شما را به صورت ویژه بهبود خواهد بود. در زمان خرید هر نوع دیوارپوش ملاک خود را کیفیت و شرکت تولید کننده آن قرار دهید و نه قیمت آن. در صورتی که تجربه استفاده از دیوارپوش در منزل خود دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا دیگران نیز از تجربه شما استفاده کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج