۱۴۰۴۶۹۸
۴۳۳۹
۴۳۳۹
پ

رپورتاژ آگهی

افطار کجا بریم؟ رستوران برای افطاری در تهران

بار دیگر ماه مبارک رمضان از راه رسیده است. تلاقی ماه رمضان با عید نوروز، لطف این ماه عزیز را دو چندان کرده است؛ چراکه سنت دید و بازدید خانواده‌ها در عید نوروز با فرهنگ برگزاری ضیافت‌های افطاری خانوادگی در کنار هم گرامی داشته می‌شود.

تلاقی ماه رمضان با عید نوروز ۱۴۰۳، لطف این ماه عزیز را دو چندان کرده است؛ چراکه سنت دید و بازدید خانواده‌ها در عید نوروز با فرهنگ برگزاری ضیافت‌های افطاری خانوادگی در کنار هم گرامی داشته می‌شود. برگزاری ضیافت افطار برای روزه‌داران معمولا با زحمت فراوان همراه است. به‌همین دلیل برخی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند از مهمانان خود در رستوران پذیرایی کنند. اگر شما در جستجوی بهترین رستوران برای افطار هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بار دیگر ماه مبارک رمضان از راه رسیده است. تلاقی ماه رمضان با عید نوروز، لطف این ماه عزیز را دو چندان کرده است؛ چراکه سنت دید و بازدید خانواده‌ها در عید نوروز با فرهنگ برگزاری ضیافت‌های افطاری خانوادگی در کنار هم گرامی داشته می‌شود. برگزاری ضیافت افطار برای روزه‌داران معمولا با زحمت فراوان همراه است. به‌همین دلیل برخی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند از مهمانان خود در رستوران پذیرایی کنند. سوال مهم این است که افطار کجا بریم؟ سفره افطاری رستوران‌کافه‌های ارکیده در روزهای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ به‌رسم هرساله باز است. اگر شما در جستجوی بهترین رستوران برای افطار هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

افطار کجا بریم؟ رستوران برای افطاری در تهران

چرا ارکیده بهترین رستوران برای ضیافت افطار خانوادگی است؟

رستوران‌کافه‌های ارکیده بیش از 65 سال است که میزبان جشن‌ها و مراسم خانواده‌های ایرانی است. هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، رستوران‌کافه‌های ارکیده برنامه ویژه‌ای برای میزبانی از ضیافت‌های افطار خانوادگی تدارک می‌بیند. در رمضان 1403 نیز به رسم سال‌های گذشته 10 شعبه ارکیده برای ادای نذورات و دورهمی‌های افطاری خانوادگی، آماده هستند. 5 شعبه رستوران‌کافه‌های ارکیده در شهر تهران قرار دارند. روی‌هم‌رفته مهم‌ترین مزایایی که ارکیده را به بهترین رستوران برای افطار تبدیل می‌کنند، عبارت‌اند از:

1. پذیرایی اختصاصی با پک افطاری

پک افطاری ماه رمضان رستوران‌کافه‌های ارکیده برای پذیرایی اختصاصی در افطار تدارک دیده شده است. این پک یک وعده غذایی کاملا متناسب با نیازهای بدن افراد روزه‌دار در زمان افطار است. آیتم‌های سالم و مقوی مانند شله‌زرد، حلوا، فرنی، نان تازه سنگک، پنیر، مربا، کره، گردو، خرما، سبزی خوردن و بامیه در هر پک افطاری پیش‌بینی شده‌اند.

در کنار آن‌ها، چای هم به‌صورت فنجانی برای مهمانان سرو می‌شود. یکی از نکات مهم در رابطه با این پک، تهیه روزانه تمام آیتم‌ها از تازه‌ترین مواد غذایی است. ضمن اینکه میزان هر یک از خوراکی‌ها در پک افطاری به‌اندازه مصرف یک نفر روزه‌دار تدارک دیده می‌شود تا جلوی هر گونه اسراف گرفته شود.

افطار کجا بریم؟ رستوران برای افطاری در تهران

2. پذیرایی با منوی شام رستوران‌کافه‌های ارکیده

در روزهای ماه مبارک رمضان، می‌توانید از منوی شام رستوران‌کافه‌های ارکیده نیز برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید پک تک نفره داخل سالن ارکیده شامل نان سنگک تازه، پنیر لیقوان و سبزی خوردن را برای افطار کردن سفارش دهید.

در ادامه هم منوی شام با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی درجه یک و بی‌نظیر پیش روی شما قرار دارد. علاوه بر غذاهای پرسی، می‌توانید برای دورهمی‌های صمیمی خانوادگی روی سینی‌های ارکیده نیز حساب ویژه‌ای باز کنید. هر یک از این سینی‌ها از چند نوع کباب تشکیل می‌شوند و قطعا امتحان کردن آن‌ها خالی از لطف نیست.

3. برگزاری ضیافت افطار در سالن‌های اختصاصی

تمام شعبه‌های رستوران‌کافه‌ ارکیده در سالن‌های عمومی امکان میزبانی از ضیافت افطاری با مهمانان پرتعداد را دارند. البته ممکن است ضیافت افطاری شما با تعداد محدودی از مهمانان برگزار شود. در این حالت می‌توانید روی سالن‌های اختصاصی شیک و مجلل در رستوران‌کافه‌های ارکیده حساب کنید. تمام شعبه‌ها یک یا دو سالن اختصاصی شیک و مجلل دارد. این سالن‌ها در فضایی اختصاصی می‌توانند ساعات لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را برای شما و خانواده‌هایتان رقم می‌زنند.

افطار کجا بریم؟ رستوران برای افطاری در تهران

4. پارکینگ اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده

برای برگزاری ضیافت افطاری در یک رستوران نباید تنها به کیفیت پذیرایی آن مجموعه توجه کنید. یکی از موضوعات مهم برای راحتی مهمانان، تدارک دیدن پارکینگ به تعداد مناسب است. تمام شعبه‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده دارای یک پارکینگ اختصاصی هستند که ظرفیت کافی برای گنجایش متناسب با رستوران را دارند. به‌همین دلیل می‌توانید بدون نگرانی از بابت جای پارک، مراسم افطاری خود را در این رستوران برگزار کنید.

خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برپایی ضیافت افطاری در محل

اگر تمایل دارید که ضیافت افطاری خانوداگی و دوستانه خود را در منزل، باغ یا ویلای شخصی‌تان برگزار کنید، باز هم می‌توانید روی خدمات ویژه رستوران‌کافه‌های ارکیده حساب کنید. البته دقت داشته باشید که این سرویس رستوران ارکیده صرفا در محدوده استان‌های تهران و البرز ارائه می‌شود. ارکیده اکسپرس شعبه هروی این مجموعه برای این منظور آماده همکاری با شماست.

باید حداقل در فاصله 3 روز تا برگزاری مراسم، هماهنگی‌های لازم را با رستوران انجام دهید. به‌این ترتیب در روز مراسم، یک آشپز به‌همراه تمام تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه تازه به مدت یک شیفت کاری در محل مورد نظر شما حاضر و غذای مد نظرتان را طبخ می‌کند. پک‌های افطاری رستوران‌کافه‌های ارکیده نیز به‌صورت بیرون‌بر تهیه شده و در زمان افطار در بسته‌بندی‌های بهداشتی و کاملا گرم در اختیار شما قرار می‌گیرند.

راهنمای رزرو رستوران‌کافه‌های ارکیده برای مراسم افطاری

برای برگزاری ضیافت افطار در رستوران‌کافه‌های ارکیده لازم است که از قبل با پرسنل شعبه مدنظر هماهنگ کنید. قبل از انتخاب شعبه مد نظر می‌توانید از طریق سایت رسمی رستوران‌کافه ارکیده، فضای تمام شعبه‌ها را به‌طور کامل مشاهده کنید. برای مشاوره با کارشناسان رستوران‌کافه‌های ارکیده و همچنین رزرو شعبه مدنظر برای مراسم افطار و سفارش پک افطاری می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ و یا شماره شعب تماس بگیرید و به این ترتیب ضیافت افطاری رمضان 1403 را با ارکیده به‌خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

افطار کجا بریم؟ رستوران برای افطاری در تهران

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج