۱۴۰۴۹۵۳
۱۲۸۹۸
۱۲۸۹۸
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین مارک تلویزیون چیست؟ معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی و خارجی

در ادامه قصد داریم بهترین مارک تلویزیون ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا بهتر بتوانید تلویزیون مناسب خود را تشخیص دهید.

بهترین مارک تلویزیون چیست؟ معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی و خارجی

برعکس این که بسیاری از کاربران تصور می‌کنند خرید تلویزیون کار ساده‌ای است، انتخاب یک مدل مناسب چندان کار راحتی نیست و وجود چندین برند داخلی و خارجی باعث می‌شود تا انتخاب دشوارتر شود. در ادامه قصد داریم بهترین مارک تلویزیون ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا بهتر بتوانید تلویزیون مناسب خود را تشخیص دهید.

بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟

در این بخش بهترین تلویزیون های ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسنوا؛ پر تنوع و پرطرفدار

اسنوا زیر مجموعه‌ گروه انتخاب است و از سال ۸۴ در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون فعالیت می‌کند. قیمت تلویزیون های اسنوا بسیار متنوع است و شما می‌توانید مدلی اقتصادی با اندازه ۳۲ اینچی و رزولوشن HD را انتخاب کنید یا مثلا به سراغ تلویزیونی QLED با اندازه ۶۵ اینچ و رزولوشن 4K بروید.

تلویزیون‌های اسنوا از نظر دقت رنگ، کنتراست و کیفیت پنل جزو بهترین تلویزیون های بازار قرار می‌گیرند و قطعا شما را راضی خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید با تهیه اسپیکر

 بلوتوثی و خانگی در کنار تلویزیون‌های اسنوا، عملا خانه خود را به سینما تبدیل کنید. بسیاری از تلویزیون‌های اسنوا از نوع هوشمند هستند و حتی در بین مدل‌های اقتصادی نیز تلویزیون هوشمند دیده می‌شود.

جی پلاس؛ اقتصادی و خوش‌ساخت

شرکت گلدیران حدود ۳۰ سال سابقه دارد و همکاری طولانی مدت با شرکت بزرگ ال جی باعث شده تا این سازنده ایرانی تجربه بسیاری زیادی در ساخت تلویزیون به دست بیاورد. خرید تلوزیون جی پلاس را به راحتی می‌توان به کاربران مختلف پیشنهاد داد؛ چرا که این محصولات حتی در بازه قیمتی اقتصادی نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و شما امکان دارید با بودجه نه چندان زیاد هم تلویزیون QLED خریداری کنید.

ایکس ویژن؛ تازه‌نفس و باکیفیت

برند ایکس ویژن در سال ۸۵ توسط مادیران به وجود آمد و از همان سال تا حالا همواره تلاش کرده تا تلویزیون‌هایی با بالاترین فناوری و کیفیت را روانه بازار کند. تلویزیون‌های ایکس ویژن در بسیاری از مدل‌ها با حاشیه‌های بسیار باریک راهی بازار می‌شوند و شما می‌توانید مدل‌های هوشمند را نیز خریداری کنید. همه این توضیحات باعث می‌شود تا ایکس ویژن را جزو بهترین برند تلویزیون در ایران در نظر بگیریم.

بهترین برند تلویزیون خارجی کدام است؟

در این بخش به بهترین تلویزیون دنیا و برندهای برتر خواهیم پرداخت.

بهترین مارک تلویزیون چیست؟ معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی و خارجی

ال جی؛ معتبر، شناخته‌شده و پرطرفدار

برند کره‌ای ال جی خیلی نیازی به معرفی ندارد و از سال‌های دور در زمینه تولید تلویزیون‌ها این برند شهرت فراوانی داشته است. به غیر از تلویزیون، شما برای خرید اسپیکر بلوتوثی نیز می‌توانید به سراغ این سازنده بزرگ بروید. قیمت اسپیکر ال جی به طور معمول از سایر برندهای اسپیکر مثل جی بی ال و هارمن کاردن مقداری کمتر است. البته یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت اسپیکر، نوع و ابعاد اسپیکر است. تلویزیون‌های OLED الجی جزو بهترین مدل‌های بازار هستند و در این زمینه هیچ شرکتی نمی‌تواند با این برند رقابت کند. در واقع می‌توان ادعا کرد که بهترین برند تلویزیون در جهان از نظر ساخت پنل OLED همین شرکت ال جی است.

سامسونگ؛ خوش‌ساخت و همه‌فن‌حریف

شرکت سامسونگ دیگر شرکت کره‌ای و بسیار بزرگ فعال در زمینه لوازم صوتی و تصویری است. این سازنده تلویزیون‌های QLED بی‌نظیری تولید می‌کند و طبق انتظار تلویزیون‌های آن از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند. تلویزیون‌های سامسونگ اسپیکرهای قوی و خوبی نیز دارند تا نیاز به خرید اسپیکر احساس نشود.

سونی؛ کهنه‌کار و بااصالت

مگر می‌شود حرف از وسایل صوتی و تصویری پیش بیاید و پای سامورایی‌ها به بازی باز نشود؟ این سازنده ژاپنی سال‌های زیادی است در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می‌کند و هم تلویزیون‌های LED و OLED جذابی برای خرید دارد. در نظر داشته باشید که از نظر دقت رنگ، شاید تلویزیون‌های سونی را بتوانیم جزو بهترین مدل‌های بازار در نظر بگیریم.

بهترین برند تلویزیون ایرانی برای خرید

بالاتر چند برند خوب ایرانی برای خرید تلویزیون را معرفی کردیم که همه آن‌ها عملکرد خوبی دارند و تلویزیون هوشمند و غیر هوشمند را برای خرید ارائه می‌کنند. به طور کلی نمی‌توان ادعا کرد که یک برند از هر نظر عملکرد بهتری دارد و شما بسته به نیاز و بودجه‌ای که دارید باید به سراغ یکی از مدل‌های موجود از بین برندهای داخلی یا خارجی بروید.

ویژگی‌های مهم بهترین تلویزیون بازار

برای این که بتوانید بهترین برند تلویزیون خارجی یا داخلی را انتخاب کنید باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

بهترین مارک تلویزیون چیست؟ معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی و خارجی

  • اندازه تلویزیون را حتما متناسب با اندازه اتاق یا سالن پذیرایی انتخاب کنید. اندازه تلویزیون نباید بیش از حد برای یک محیط بزرگ باشد.
  • رزولوشن تلویزیون اهمیت بسیار زیادی دارد. در وهله اول پیشنهاد می‌کنیم تلویزیون ۴K خریداری کنید و در غیر این صورت به سراغ مدل‌های FHD بروید. خرید تلویزیون HD را پیشنهاد نمی‌کنیم.
  • به فناوری ساخت تلویزیون توجه ویژه داشته باشید. برای نمونه تلویزیون‌های OLED بهترین عملکرد را دارند و پس از آن مدل‌های QLED و در نهایت مدل‌های LED قرار می‌‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تلویزیون QLED این مقاله را مطالعه کنید.
  • تلویزیون‌های ساده امکان اتصال به اینترنت را ندارند و در صورتی که می‌خواهید تلویزیون به اینترنت متصل شود و امکان پخش محتوای آنلاین را داشته باشد باید به سراغ مدل‌های هوشمند بروید.

خرید انواع تلویزیون با مناسب‌ترین قیمت از تکنولایف

در این مطلب به بهترین برند تلویزیون در بازار ایران پرداختیم و اشاره کردیم که برای انتخاب یک مدل خوب باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. شما می‌توانید در تکنولایف به تلویزیون‌های متنوعی از برندهای مختلف دسترسی داشته باشید و با مناسب‌ترین قیمت آن‌ها را خریداری کنید. تلویزیون‌های موجود در تکنولایف همگی با تضمین سلامت و اصالت کالا به فروش می‌رسند و پس از خرید نیز در سریع‌ترین حالت ممکن درب منزل تحویل داده خواهند شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج