۱۴۰۵۵۱۵
۳ نظر
۴۲۴۸
۳ نظر
۴۲۴۸
پ

دارندگان کارت سوخت این خبر را بخوانند

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه وزارت نفت با تدابیر خوبی که دیدیم برای همه ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه سراسر کشور در ایام نوروز زمینه‌های خوبی تدارک دیده و برنامه تامین بنزین همه هموطنان عزیز ریخته شده است. مخازن همه پر است و الحمدلله مشکلی در تامین بنزین نداریم.

خبر آنلاین: جواد اوجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه وزارت نفت با تدابیر خوبی که دیدیم برای همه ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه سراسر کشور در ایام نوروز زمینه‌های خوبی تدارک دیده و برنامه تامین بنزین همه هموطنان عزیز ریخته شده است. مخازن همه پر است و الحمدلله مشکلی در تامین بنزین نداریم.

دارندگان کارت سوخت این خبر را بخوانند

وی افزود: همه جایگاه‌داران موظفند که از کارت جایگاه در تمامی جایگاه‌ها باید استفاده کنند و همه همکاران من هم از ۱۵ اسفند در حال نظارت بر این موضوع هستند. خواهشم از همه هموطنان عزیزمان این است که سفر‌های نوروزی حتما کارت سوخت خود را همراه داشته باشند. این کارت سوخت جایگاه‌ها برای هموطنانی است که کارتشان گم شده یا از بین رفته.

اوجی ادامه داد: ذخایر خوبی در تامین بنزین برای ایام مسافرت داریم. چند روزی است که با توجه به رصدی که می‌کنیم و مصرف بنزین این مسافرت‌ها را می‌بینیم. معمولا میانگین مصرف بنزین ما حدود ۱۱۴ یا ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است منتها این روز‌ها به ۱۲۳ میلیون لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مسافرت‌های نوروزی شروع شده است.

وزیر نفت همچنین درباره مواضع ایران در نشست سران کشور‌های صادرکننده گاز گفت: خیلی از کشور‌های عضو خوشبختانه حمایت کردند که بحث کشور‌های صادرکننده گاز و تولیدکننده نفت را باید مجدد انجام کرد. اینکه بخواهند در این قضایا سیاسی کار کنند و کشور‌های صادرکننده گاز را ظالمانه تحریم کنند به قشری که نیاز به نفت و گاز دارند در حقیقت ظلم شده است. هم ما و هم خیلی از اعضای گاز با این موضوع موافق بودند. یکی از دلایلی که قیمت جهانی نفت و گاز تثبیت نمی‌شود همین بحث‌های سیاسی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      زحمت کشیدید ،اینکارم نمیکردید

    • محمد

      خیر نبینند بدون اطلاع قبلی هر چی بنزین صرفه جویی کردیم برای مسافرت عید مازاد بر360 رو سوزوندند از این به بعد مازاد رو آتیش بزنم نمیذارم تو کارت بمونه تا شرکت نفت نامحترم بسوزونه

    • عرفان

      دولت اگه کمکی می‌کنه در کارت سوخت هر خودرو واریز کنه واگر نه جایگاه های سوخت سیستان و بلوچستان از کارت جایگاه به مردم بنزین نمیدهند
      خودشون آزاد میفروشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج