۱۴۰۵۵۷۲
۹ نظر
۶۱۸۶
۹ نظر
۶۱۸۶
پ

این دهک‌‌ها تا جمعه منتظر واریز یارانه بمانند

یارانه دهک‌‌های یک تا سه در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حسابشان واریز می‌ شود. علاوه بر یارانه نقدی، یارانه تشویقی در قالب کالابرگ الکترونیکی به گروه‌های یک تا سه تعلق می‌گیرد.

اقتصادآنلاین: یارانه دهک‌‌های یک تا سه در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حسابشان واریز می‌ شود. علاوه بر یارانه نقدی، یارانه تشویقی در قالب کالابرگ الکترونیکی به گروه‌های یک تا سه تعلق می‌گیرد.

این دهک‌‌ها تا جمعه منتظر واریز یارانه بمانند

یارانه دهک‌ های یک تا سه در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حسابشان واریز می‌ شود. علاوه بر یارانه نقدی، یارانه تشویقی در قالب کالابرگ الکترونیکی به گروه‌های یک تا سه تعلق می‌گیرد.

علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، از ۳۰ برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد.

 ارائه تشویقی که در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی طراحی شده، بدون اعمال شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد و طبق وعده اعلام شده از سوی وزارت رفاه این طرح به‌ مدت سه ماه یعنی از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      تعریف یارانه را که عوض کردید ! پول نفت متعلق به همه مردم ایران است . دهکدبندی را از کجا اوردید ؟؟ مکر قرار نبود سوبسید را حذف کنید و به همه پولش را بدهید ؟ چرا دهک بندی کردید ؟ چرا یارانه را به قیمت دلار ۱۰۰۰ تومن میدهید اب و برق را به دلار ۴۰ تومن حساب می کنید ؟؟ ادعای عدالت می کنید ؟ وای بر شما !!

    • محمد زارع ع ح م

      چرا یارانه طرح فجرانه مرحله دوم (اسفند) که داده شده باید توی کارت بانکی هم همین مقدار پول باشد تا بتونی کالا بخری یعنی یک خانواده چهار نفره مبلغ880هزارتومان دولت میده خودت هم باید همین اندازه توی کارتت باشه تا کل مبلغ خرید کنی...

    • ناشناس

      عدالت کجابود دولت دزد دروغگو

    • بدون نام

      چرا این یارانه مبلغ را کماکان همان مبلغ بی ارزش است....ماهی سیصد یا چهارصد تومان با این هم وضعیت موجود اقتصادی کجا را می گیرد خدای یک فکری بکنید برای مردم روز به روز مردم فقیر و فقیر تر می شوند....

    • ۲۵۵۳

      چه فرقی دارد به هر حال تفاوت قیمت اجناس را که دولت به فروشگاه های طرف قرارداد می‌دهد اما خود مردم بهتر می‌توانند این مبلغ ۲۲۰را چه جوری هزینه کنند.

    • بدون نام

      دروغه

    • ناشناس

      چرا کالابرگ ما واریز نشده؟؟

    • حسین ارجمند

      به نظر بنده واریزی یارانه دربیستم هرماه بهتر از سی ام هر ماه است چون حقوق کارمندان که کمتر است ومارا به سر برج نمی رساند از بیستم به بعد با این یارانه گذران امور زندگی می کردیم سر برج چندان اهمیتی ندارد

    • ناشناس

      چه کالابرگی هرکجامیریم برای خریدمیگن توحسابتون از500تایک میلیون پول باشه تابهتون کالابرگ تحلق بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج