۱۴۰۵۷۱۲
۸۶۲
۸۶۲
پ

رهبر یمن: ایران تنها کشوری است که به غزه سلاح می‌دهد

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه جنگ آمریکایی-اسرائیلی علیه نوار غزه سخنرانی کرد و گفت: شمار شهدا و افراد زخمی، بسیار وحشتناک است و این مسئله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود.

برنا: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه جنگ آمریکایی-اسرائیلی علیه نوار غزه سخنرانی کرد و گفت: شمار شهدا و افراد زخمی، بسیار وحشتناک است و این مسئله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود.

رهبر یمن: ایران تنها کشوری است که به غزه سلاح می‌دهد

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه جنگ آمریکایی-اسرائیلی علیه نوار غزه سخنرانی کرد و گفت: شمار شهدا و افراد زخمی، بسیار وحشتناک است و این مسئله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود.

رهبر انصارالله یمن گفت: در ۱۶۰ امین روز از شروع جنگ، جنایات رژیم صهیونیستی همچنان در نوار غزه ادامه دارد. اقدامات این رژیم از هر نظر به معنای نسل کشی است. شهدای غزه فقط یک عدد نیستند. بلکه شهدای غزه انسان‌هایی هستند که جان خود را از دست داده اند و نشان دهنده عذاب و سختی یک جمعیت درحال نابودی است.

وی دوباره تاکید کرد و گفت: شمار شهدا و افراد زخمی در غزه که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند، بسیار وحشتناک است و این مسئله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود.

الحوثی ضمن ابراز نگرانی نسبت به شهادت شماری از مردم غزه به خاطر تشنگی، افزود: کمک‌های کمی که از طریق هواپیما برای مردم غزه پرتاب می‌شود، یک نمایش آمریکایی است که کرامت ملت فلسطین را خدشه‌دار می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به معنای واقعی کلمه، جنایت قرن را مرتکب شده‌اند، تصریح کرد: تنها گذاشتن مردم فلسطین توسط مسلمانان به ویژه کشور‌های عربی، باعث رقم خوردن جنایت قرن شده است. آمریکا نیز با جلوگیری از توقف جنگ و اصرار به تداوم محاصره، باعث تداوم جنایات اسرائیل شده است.

الحوثی ادامه داد و گفت: آمریکایی‌ها و واکنش آنها به شرایط بحرانی غزه کاملا ریاکارانه است. آنها بدون باز کردن کریدور‌های زمینی یا بنادر واقعی و راه‌های دریایی، مدعی کمک به غزه هستند. آمریکایی‌ها صورت مسئله "عدم ورود غذا و داروی کافی به نوار غزه" را به مسئله‌های جایگزین بی اهمیت تبدیل کرده اند که هیچ کمکی به شهروندان گرسنه و درحال مرگ غزه نمی‌کند.

رهبر انصارالله یمن افزود: در ازای مقدار کمک‌های محدود ارسال شده از سوی آمریکا به نوار غزه، واشنگتن هزاران بمب برای کشتار فلسطینی‌ها به اسرائیل فرستاده است.

الحوثی تصریح کرد: با وجود دشواری‌ها و سختی‌های فزاینده در نوار غزه، استقامت و ایستادگی مردم فلسطین ستودنی و یکتا است. جمهوری اسلامی ایران، تنها کشور اسلامی است که به مجاهدان غزه سلاح می‌دهد.

وی افزود: آمریکا و دیگر کشور‌های غربی برای حمایت تسلیحاتی خود از اسرائیل و مشارکت در نسل کشی و کشتار فلسطینی‌ها احساس شرم نمی‌کنند.

الحوثی ادامه داد و گفت: برخی از کشور‌های عربی برای جرم انگاری جهاد مبارزان مقاومت در غزه و جلوگیری از اهدای کمک به آنها تلاش می‌کنند و حتی برخی را به دلیل حمایت از آنها دستگیر می‌کنند.  جایگاه مردم غزه در استقبال از مقاومت و مجاهدین تغییر نکرده است و این به دلیل انسانیت، ارزش ها، اخلاق، آگاهی و بصیرت آنهاست.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنین غزه، اراده، عزم و آگاهی فلسطینی‌ها به ضرورت مقابله با اسرائیل را بیشتر می‌کند.  دشمن اسرائیلی دشمن خطرناکی است و تهدیدی علیه بشریت و زندگی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج