۱۴۰۵۷۴۱
۸۵۴
۸۵۴
پ

وقوع آتش‌سوزی در هتل ۱۵ طبقه میدان ونک

آتش سوزی در قسمت ورودی یک هتل ۱۵ طبقه در محدوده میدان ونک با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و اطفا شد.

ایسنا: آتش سوزی در قسمت ورودی یک هتل ۱۵ طبقه در محدوده میدان ونک با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و اطفا شد.

وقوع آتش‌سوزی در هتل ۱۵ طبقه میدان ونک

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزئیات حریق رخ داده در یکی از هتل‌های واقع در محدوده میدان ونک گفت: در ساعت ۲۰:۳۷ پنجشنبه شب خبر وقوع یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی پذیرایی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی اعزام کرد. 

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت چهار دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شدند، گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات  جمع شده بود که به دلیل در حال بررسی است، دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه قسمت ورودی ساختمان به ساختمان ۱۵ طبقه متصل بود، گفت: همین موضوع سبب شده بود تا دود و حرارت از طریق راه‌پله‌ها به ساختمان ۱۵ طبقه سرایت کرده و آژیر اعلام حریق به صدا در بیاید. این موضوع مسافران را دچار وحشت کرده بود. آتش‌نشانان نیز در همین راستا سریعا اقدام به خاموش کردن آتش کردند و خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی آتش به دیگر بخش‌های ساختمان سرایت نکرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی پس از اطفاء حریق اقدام به تخلیه دود کردند، گفت: در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی وارد نشد. دو نفر از پرسنل این مرکز اقامتی که یک خانم و یک آقا بودند، دچار آسیب دیدگی سطحی شدند که خدمات درمانی را در همان محل و از عوامل اورژانس دریافت کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت ۲۱:۴۴ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج