۱۴۰۶۰۲۵
۱۸۱
۱۸۱
پ

رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره باتری گوشی ‌های اوپو؛ بهترین باتری‌های بازار

حتی بهترین گوشی‌ها هم با باتری ضعیف به ابزاری به‌دردنخور تبدیل می‌شوند، به همین دلیل هر کسی دوست دارد یک گوشی با باتری قوی داشته باشد و با خیال راحت از آن استفاده کند. اگر شما هم با باتری ضعیف گوشی‌‌های هوشمند مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

همه چیز درباره باتری گوشی ‌های اوپو؛ بهترین باتری‌های بازار

تصور کنید هنگام عکاسی در سفر، باتری گوشی شما تمام شود یا وقتی دارید در قطار فیلم می‌بینید، اخطار کاهش باتری روی صفحه ظاهر شود یا وسط حساس‌ترین تماس‌های کاری در خیابان گوشی شما خاموش شود!

حتماً شما هم موافقید که این موقعیت‌ها خیلی آزاردهنده هستند.

حتی بهترین گوشی‌ها هم با باتری ضعیف به ابزاری به‌دردنخور تبدیل می‌شوند، به همین دلیل هر کسی دوست دارد یک گوشی با باتری قوی داشته باشد و با خیال راحت از آن استفاده کند. اگر شما هم با باتری ضعیف گوشی‌‌های هوشمند مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

راه‌حل این مشکل انتخاب یک گوشی هوشمند با بهترین باتری است. گوشی‌های اوپو به خاطر ویژگی‌های خاص خود، نسبت به سایر برندها دارای «سیستم باتری و شارژدهی قدرتمندتری» هستند. در این مطلب این ویژگی‌ها را بیشتر بررسی می‌کنیم.

مهم‌ترین ویژگی‌ باتری گوشی‌های اوپو چیست؟

اوپو یکی از غول‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است. این کمپانی بزرگ که به‌عنوان یکی از برترین برندهای گوشی هوشمند در عرصه بین‌المللی شناخته می‌شود، مدل‌های گوشی خود را برای کاربردهای مختلف و در بازه‌های قیمتی متفاوت روانه بازار می‌کند. 

همه چیز درباره باتری گوشی ‌های اوپو؛ بهترین باتری‌های بازار

هرکدام از این گوشی‌ها در رنج قیمتی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند ولی یک ویژگی بارز در تمام آن‌ها یکسان است؛ «باتری قوی!»

اوپو با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته گوشی‌های هوشمند خود را به قدرتمندترین سیستم باتری، شارژر و شارژدهی مجهز کند. ویژگی‌های این سیستم پیشرو را در ادامه بررسی می‌کنیم.

ظرفیت بالای باتری

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف گوشی‌های هوشمند کم بودن ظرفیت باتری آن‌ها نسبت به عملکرد پردازنده است. با توجه به همین نکته، اوپو انواع مدل‌های گوشی خود را با باتری‌های ظرفیت بالا نسبت به رقبا عرضه می‌کند.

ظرفیت باتری گوشی‌های اوپو در بازه ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر قرار می‌گیرند. از طرف دیگر این باتری‌های عمر طولانی دارند و تا ۴ سال کیفیت روز اول را حفظ می‌کنند که نسبت با سایر رقبا یک مزیت ویژه به‌ حساب می‌آید.

همه چیز درباره باتری گوشی ‌های اوپو؛ بهترین باتری‌های بازار

فناوری شارژ قدرتمند

اوپو با ارائه فناوری شارژ سریع SuperVOOC برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچمدار خود توانسته از رقبایش پیشی بگیرد. با استفاده از این فناوری گوشی‌های اوپو در کمتر از نیم ساعت تا ۱۰۰% شارژ می‌شوند.

فناوری فست شارژ SuperVOOC در مدل‌های مختلف گوشی اوپو دارای ورژن‌ها و سرعت‌های متفاوت است. با این وجود هر مدل گوشی اوپو را که در نظر بگیرید، از نظر شارژ نسبت به رقبای هم‌قیمت خود یک سر و گردن قدرتمندتر است.

بهینه‌سازی باتری با هوش مصنوعی

گوشی‌های هوشمند اوپو از فناوری‌های بهینه‌سازی باتری بهره می‌برند که به افزایش عمر باتری کمک می‌کند. به‌عنوان ‌مثال حالت صرفه‌جویی در باتری گوشی اوپو می‌تواند به‌طور خودکار تنظیماتی برای کاهش مصرف انرژی اعمال کند.

«این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی AI Power می‌تواند الگوهای شخصی استفاده از گوشی را یاد بگیرد و بر این اساس با انجام تنظیمات شخصی‌سازی‌شده عمر باتری را افزایش دهد.»

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری

اوپو از طرف دیگر به ارائه «به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سریع» برای مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود شهرت دارد. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اغلب شامل «بهینه‌سازی‌های باتری» نیز می‌شوند و افزایش کارایی و عمر باتری گوشی‌های اوپو را در پی دارند.

کسانی که از گوشی‌های اوپو استفاده می‌کنند، با انجام به‌روزرسانی‌های دوره‌ای می‌توانند مطمئن باشند که باتری گوشی‌ آ‌ن‌ها مطابق با آخرین فناوری روز دنیا است.

این سیستم عمر طولانی باتری‌های این برند گوشی هوشمند را تضمین می‌کند.

موتور سلامت باتری OPPO

بعضی از مدل‌های جدید گوشی هوشمند اوپو برای بهبود عمر باتری از یک فناوری اختصاصی به‌نام موتور سلامت باتری (Battery Health Engine) استفاده می‌کنند.

این فناوری با ترکیب ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به پایداری باتری‌های لیتیومی در طولانی‌مدت کمک می‌کند.

موتور سلامت باتری گوشی اوپو با استفاده از تراشه مدیریت باتری کار می‌کند. این تراشه شامل 2 فناوری کلیدی به‌نام‌های «الگوریتم سلامت باتری هوشمند و فناوری بهبود باتری» می‌شود.

این فناوری پیشرفته، عمر باتری لیتیومی را افزایش و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

همه چیز درباره باتری گوشی ‌های اوپو؛ بهترین باتری‌های بازار

کلام پایانی؛ خرید گوشی با بهترین باتری

گوشی‌های هوشمند اوپو با استفاده از فناوری روز دنیا و تأکید بر نوآوری در حوزه تکنولوژی توانسته‌اند توجه بخش بزرگی از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند.

این گوشی‌ها در رنج‌های قیمتی متفاوت دارای ویژگی‌های بارزی مثل دوربین عالی، باتری‌های فوق‌العاده و پردازنده قدرتمند هستند؛ گوشی‌های اوپو با توجه به این ویژگی‌ها و طراحی ظاهری چشم‌نواز ارزش خرید بالایی دارند.

شما برای خرید گوشی های اوپو می‌توانید به سایت دیجی‌لند مراجعه کنید. گوشی‌های اوپو به‌عنوان جدیدترین نسل گوشی‌های چینی در ایران، دارای ویژگی‌های برتری هستند. با توجه به همین ویژگی‌ها پیش‌بینی می‌شود سال ۱۴۰۳، سال محبوبیت این گوشی‌ها در بازار ایران باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج