۱۴۰۶۳۸۷
۲ نظر
۵۹۱
۲ نظر
۵۹۱
پ

کباب پز دست کج، راز سرقت ۵۰۰ میلیونی‌اش را فاش کرد

کمک آشپز یک رستوران که با همدستی منقل دار کباب، انواع غذاهای خام و پخته را به همراه کباب سرقت می کردند در حالی به دام افتادند که تصاویری از صحنه های سرقت در دوربین رستوران نقش بسته بود.

خبر فوری: کمک آشپز یک رستوران که با همدستی منقل دار کباب، انواع غذاهای خام و پخته را به همراه کباب سرقت می کردند در حالی به دام افتادند که تصاویری از صحنه های سرقت در دوربین رستوران نقش بسته بود.

کباب پز دست کج، راز سرقت 500 میلیونی‌اش را فاش کرد

چند روز قبل متصدی یک رستوران شکایتی را مطرح کرد که دو تن از کارگرانش در طول چند ماه حدود ۵۰۰ میلیون تومان گوشت و برنج و کباب سرقت کرده اند.

در پی دریافت این شکایت، بلافاصله گروهی از افسران دایره تجسس با دستور سرگرد احسان سبکبار رئیس کلانتری شفای مشهد عازم محل شدند و دو کار گر مذکور را در حالی به مقر انتظامی انتقال دادند که تصاویر دوربین مداربسته صحنه هایی از سرقت های زیرکانه را ثبت کرده بود.

دو متهم وقتی فیلم خود را دیدند در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و راز سرقت های کباب و گوشت های کبابی را فاش کردند.

کمک آشپز رستوران که بیش از ۱۰ سال در این مجموعه فعالیت داشت در باره ماجرای سرقت گوشت و برنج گفت: قبول دارم من فقط اضافه های گوشت و استخوان و برنج پخته را بدون هماهنگی خارج می کردم و هفته ای ۵ تا ۶  کیلوگرم گوشت و حدود ۱۰ پرس برنج را از یک سال قبل به سرقت می بردم.

وی در پاسخ به این سوال افسر تجسس که آیا مشکلی با صاحبکار خود داشته اید نیز گفت: من  نه تنها مشکلی با کارفرما نداشتم بلکه او حقوقم را نیز زودتر از موعد می پرداخت ولی من وسوسه شدم و اکنون پشیمان هستم.

در همین حال منقل دار کباب نیز با بیان این که من فقط یک کارگر ساده هستم درباره سرقت های خود گفت: از ۳ سال قبل در رستوران مذکور مشغول شدم ولی از ۳ ماه قبل کباب پخته، برنج، کوکو، عدسی و خوراک لوبیا را از رستوران سرقت می کردم و این کار را یک روز در میان انجام می دادم.

وی درباره انگیزه خود از دستبرد به غذاهای رستوران و کباب ها نیز گفت: من ماهانه ۱۵ میلیون تومان حقوق می گرفتم اما چون اقساط بانکی زیادی داشتم این مبلغ کفاف زندگی ام را نمی داد به همین خاطر مجبور به سرقت شدم!

بنابراین گزارش بررسی های پلیس درباره این ماجرای تاسف بار درحالی ادامه دارد که متصدی رستوران مدعی است آن ها حدود ۵۰۰ میلیون تومان به مجموعه رستوران خسارت زده اند.

درخور یادآوری است هردو متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعا با این کارفرما و این شرایط حقوقی کارگر حیف نون.

    • پاپیون

      منقل دار کباب با حقوق ۱۵ میلیون تومانی؛ مواد غذایی خام و پخته را هم‌ سرقت‌ میکردی؟؟؟ میدانی معلمانی بازنشسته با مدرک لیسانس و فوق لیسانس‌ بعد از ۴۰ سال ۱۰ الی ۱۲ تومن حقوق میگیرند ولی خیانت نمیکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج