۱۴۰۶۳۹۶
۳ نظر
۳۶۰۱
۳ نظر
۳۶۰۱
پ

ژاپنی تازه‌نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد

اولین دستگاه سوزوکی جیمنی پلاک ملی را دریافت کرد. این شاسی بلند آفرودی توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران آمده و فعلاً فروش نسخه ۵ در آن آغاز شده است.

آخرین خودرو: اولین دستگاه سوزوکی جیمنی پلاک ملی را دریافت کرد. این شاسی بلند آفرودی توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران آمده و فعلاً فروش نسخه ۵ در آن آغاز شده است.

ژاپنی تازه‌نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد

اولین سوزوکی جیمنی پلاک ملی از نسخه سه در این شاسی بلند ژاپنی است که مالکیت آن برای شرکت راسا موتور خاورمیانه بوده و به تست های فنی اختصاص داشته است. حال گفته می شود که بزودی پلاک ملی جیمنی ۵ در هم صادر می شود و در آینده نزدیک، فروش نسخه سه در این محصول وارداتی هم در سامانه آغاز می گردد.

سوزوکی جیمنی سه در با نسخه GLX توسط راسا موتور خاورمیانه به فروش می رسد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده جیمنی راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. مصرف سوخت بهینه جیمنی کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و یکی از کم استهلاک ترین پیشرانه های کمپانی سوزوکی را دارد.

ژاپنی تازه‌نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گدای وطن

      خدایا کمکم کن یه دونش بگیرم

    • ناشناس

      ۱۰۱ اسب بخار!!! جدی میفرمائید! با این قدرت لش خودشو به زور میکشه، چطور میخواد بره آفرود؟

    • ناشناس

      اگر واردات خودرو از ژاپن و کره جنوبی از سرگرفته بشه واقعا یکی از بهترین اقدامات دولت برای واردات خودرو خارجیه و بهتر از خودروهای ژاپنی و کره آیی که در بازار دنیا وجود نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج