۱۴۰۶۹۱۶
۴۹۶
۴۹۶
پ

ترافیک فوق سنگین در آزادراه‌های این استان

رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در لاین شمالی آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: بارندگی های شب گذشته و امروز باعث شده سطح تمامی راه های ارتباطی استان نیز لغزنده شود.

ایرنا: رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در لاین شمالی آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: بارندگی های شب گذشته و امروز باعث شده سطح تمامی راه های ارتباطی استان نیز لغزنده شود.

ترافیک فوق سنگین در آزادراه‌های این استان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به محدویت های اعمال شده در جاده های شمالی کشور، بار ترافیکی از مرکز به استان قزوین منتقل شده و در حال حاضر با ترافیک سنگینی در آزادراه های استان روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه از نیروگاه شهید رجایی تا عوارضی شماره ۲ شاهد بار ترافیکی سنگین تری نسبت به سایر مناطق عبوری هستیم، افزود: با توجه به لغزندگی سطح جاده های استان به رانندگان توصیه می کنیم ضمن حفظ آرامش هنگام رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و با عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: به رانندگان توصیه می کنیم تا در صورت هرگونه تصادف منجر به خسارت بلافاصله خودرو خود را به حاشیه جاده منتقل کرده و منتظر حضور عوامل پلیس راه باشند، چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده که در صورت بروزز حادثه و انتقال ندادن خودرو به حاشیه راه باعث بروز تصادفات دیگر شده که به لحاظ جانی نیز برای راننده و سرنشینان آن نیز خطرآفرین می باشد.

رییس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، تا فردا /چهارشنبه/ شاهد ادامه بارش در سطح منطقه خواهیم بود و به همین جهت به رانندگان توصیه می کنیم تا ضمن رعایت و احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، حفظ فاصله طولی، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو هنگام رانندگی و حرکت با طرعت مطمئنه را در دستور کار سفر خود قرار دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج