۱۴۰۷۰۷۲
۱ نظر
۱۰۵۱
۱ نظر
۱۰۵۱
پ

بیانیه بایدن و همسرش درباره خانم‌های ایرانی

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش ساعاتی پیش از آغاز سال نو شمسی ۱۴۰۳ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کردند و به بهانه حقوق بشر مدعی حمایت از زنان ایرانی شدند.

ایرنا: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش ساعاتی پیش از آغاز سال نو شمسی ۱۴۰۳ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کردند و به بهانه حقوق بشر مدعی حمایت از زنان ایرانی شدند.

جو بایدن رئیس جمهور امریکا و همسرش جیل بایدن در بیانیه‌ای که کاخ سفید آن را منتشر کرد، فرا رسیدن نوروز را به کسانی که این عید را جشن می‌گیرند تبریک گفتند و نوروز را «زمانی برای تأمل، تجدید و تولد دوباره» خواندند.

بیانیه بایدن و همسرش درباره خانم‌های ایرانی

بایدن و همسرش با تبریک فرارسیدن این عید «به میلیون‌ها نفری که آن را جشن می‌گیرند»، با بیان اینکه نسل‌های مختلف مردم آمریکا نوروز را در گوشه و کنار این کشور جشن گرفته‌اند، آن را بخشی شاد از فرهنگ آمریکایی توصیف کرد.

بایدن افزود: «حالا که نسل‌های آمریکایی امید این عید را در سراسر ایالات متحده آمریکا گسترانده‌اند، این امید را در شیرینی‌ها و هدایایی که بین خانواده و دوستان رد و بدل می‌شود، می‌بینیم. در صدای کوبیدن قابلمه‌های کودکان و در خنده‌های خانواده‌هایی که در کنار سفره هفت سین جمع شده‌اند، می‌شنویم و آن را حس می‌کنیم. نوروز جشنی است که روح ملی ما را منعکس می‌کند و به ما یادآوری می‌کند که امید در پیش است.»

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «امسال نوروز برای خیلی‌ها در شرایطی دشوار از راه می‌رسد، در زمانی که بیش از هر زمان به امید نیاز است و ایالات متحده آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایران می‌ایستد.»

رئیس جمهور آمریکا گفت: «ما سفره هفت سین خود را در کاخ سفید تزئین کرده‌ایم تا امیدها، ظرفیت و نوید سال نو را منعکس کند و همانطور که شروع بهار را جشن می‌گیریم، به جوامع مهاجر متنوع در سراسر کشورمان که سنت‌های قدیمی را برای روایت داستان مداوم آمریکا دوباره تطبیق داده‌اند، احترام می‌گذاریم.»

بایدن در پایان اضافه کرد: برای همه کسانی که (نوروز را) جشن می‌گیرند: عید شما مبارک. سالی پر از آرامش و شادی برای شما آرزومندیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      سال نو خورشیدی بر شما و ملت بزرگ آمریکا هم مبارک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج