۱۴۰۷۳۳۲
۷۳۶
۷۳۶
پ

ملاقات آقای نخست‌وزیر با گاومیش ۲۵ میلیاردی

نخست وزیر تایلند پس از ملاقات با یک گاومیش عظیم الجثه و گران‌قیمت به خبرنگارانی که جمع شده بودند، گفت: نمی‌دانستم که ما چنین گاومیش زیبایی داریم.

فرارو: سرتا تاویسین، نخست وزیر تایلند، دیداری غیرمعمول با یک گاومیش گران‌قیمت داشت. این گاومیش حجیم و عظیم الجثه که اخیراً به قیمت ۵۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شد، کو موانگ پت، نام دارد. این گاومیش آلبینو چهار ساله اهل غرب استان پتچابوری با قد ۱.۸ متر (شش فوت) ۱.۴ تن وزن دارد - تقریباً سه برابر بیشتر از گاومیش‌ها. کو موانگ پت قبلاً به یک ستاره تلویزیونی تبدیل شده است و در قسمتی از سریال بسیار محبوب "صدایی از میدان عشق" حضور داشته است. نخست وزیر تایلند به خبرنگارانی که جمع شده بودند، گفت: نمی‌دانستم که ما چنین گاومیش زیبایی داریم. وی، گاومیش آلبینو را به عنوان زیبا تحسین کرد.

گاومیش‌های آبی در حومه تایلند همه جا وجود دارند و به عنوان حیوانات مزرعه‌ای قوی و قابل اعتماد ارزشمند هستند و نمونه‌های آلبینو به دلیل کمیاب بودنشان بسیار ارزشمند هستند. گزارش شده است که سال گذشته یک کشاورز در استان فیتسانولوک شمالی، گاویش نر ۱.۴ تنی خود را به بیش از ۱.۴۵ میلیون دلار فروخت. نخست وزیر تایلند در پستی د شبکه اجتماعی ایکس گفت که انجمن پرورش گاومیش تایلند از دولت خواسته است تا این حیوانات را به عنوان ابزاری برای قدرت نرم معرفی کند. صاحب کو موانگ پت، به خبرنگاران گفت: من می‌خواهم مردم بیشتر گاومیش‌ها را بشناسند. مردم تایلند قبلاً به کشاورزی و گاومیش نزدیک بودند، اما سبک زندگی امروزی ما را از ما دور کرده است. او متعهد شد که ماه آینده چهار گاومیش غول پیکر را برای دیدار با گردشگران بانکوک بیاورد.

 ملاقات آقای نخست‌وزیر با گاومیش ۲۵ میلیاردی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج