adexo3
۱۴۰۷۵۵۴
۳۶۵۲۹
۳۶۵۲۹
پ

ورود بیش از ۴میلیون مسافر به این استان

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

خبرآنلاین: جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

ورود بیش از ۴میلیون مسافر به این استان

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد اظهارداشت: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت اول فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۴۴ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۱۵۹ هزار و ۹۸۳ نفر از طریق فرودگاه، ۳۰۱ هزار و ۴۲۲ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۵۱ هزار و ۱۲۴ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۳ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۸۱۵ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.

گنابادی نژاد با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر اصناف و خدمات اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه گذشته تا پایان روز قبل تعداد ۵۶۲۸ بازرسی انجام و برای هزار متخلف نیز پرونده تشکیل شده است، ارزش ریالی این پرونده‌ها ۸۷ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین ۱۵۹ شکایت دریافت شده و پنج میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال نیز وجه اضافه دریافتی به شاکیان عودت داده شده و پنج واحد صنفی نیز پلمب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: قبل از این که به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج