اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۷۶
۱ نظر
۵۰۸۶
۱ نظر
۵۰۸۶
پ

آمار تکان دهنده از آزار جنسی دختران در تل آوبو

بر اساس يك تحقيق جديد در سرزمين‌هاي اشغالي ۸۳ درصد از زنان در تل‌آويو دست‌كم يك بار در زندگي خود مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته‌اند.

بر اساس يك تحقيق جديد در سرزمين‌هاي اشغالي ۸۳ درصد از زنان در تل‌آويو دست‌كم يك بار در زندگي خود مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته‌اند.

تحقيقات انجام‌شده توسط كميته ارتقاي جايگاه زن در شهرداري تل‌آويو نشان داد: ۸۳ درصد از زنان در شهر تل‌آويو مركز رژيم صهيونيستي، دست‌كم يك بار در زندگي خود مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته‌اند.

اين تحقيقات پيش از روز جهاني حذف خشونت عليه زنان انجام شد و در آن ميزان آزار و اذيت جنسي عليه زنان در محيط‌هاي اجتماعي بررسي شده است.

در اين تحقيقات ۵۰۰ زن بالاي ۱۶ سال در تل‌آويو شركت داشتند.

پيش از آنكه انواع مختلف آزار و اذيت جنسي به زنان مختلف شركت‌كننده در اين تحقيقات توضيح داده شود، ۴۵ درصد از آنها اظهار داشتند، تابه‌حال توسط مردان در محيط‌هاي اجتماعي مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته‌اند.

زماني كه از آنها به طور مستقيم درخصوص آزار و اذيت‌هايي مانند سوت زدن، نگاه‌هاي آزاردهنده و پيشنهادهاي بيشرمانه سوال شد، اين ميزان تقريبا به دو برابر يعني ۸۳ درصد رسيد.

اين تحقيقات همچنين نشان داد، بسياري از زنان در تل‌آويو برخي از رفتارهاي آزاردهنده جنسي عليه خود را "آزاردهنده" نمي‌دانند.

نتايج اين تحقيقات نشان داد: بيشترين ميزان آزار و اذيت جنسي متعلق به زنان ۲۲ تا ۳۹ سال است. معمول‌ترين روش آزار جنسي سوت‌زدن در خيابان (۶۴ درصد از زنان شركت‌كننده داراي اين تجربه هستند)، بوق خودروهاي عبوري (۶۱ درصد)، نگاه‌هاي آزاردهنده (۴۵ درصد)، پيشنهادهاي بيشرمانه (۴۰ درصد)، پيشنهادهاي ركيك (۲۲ درصد) و لمس (۲۱ درصد) است.

هم‌چنين ۶ درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند، قرباني تعرض جنسي هستند.

۹۶ درصد از زنان شركت‌كننده در اين تحقيقات اظهار داشتند، معمول‌ترين جا براي تجربه آزار جنسي، خيابان‌ها هستند.

۴۵ درصد نيز گفتند در وسايل حمل‌ونقل عمومي مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته‌اند، ۳۰ درصد در ساحل و ۲۰ درصد در پارك و باغ‌هاي عمومي و ۱۹ درصد در سوپرماركت‌ها اين تجربه را داشته‌اند.

۹۵ درصد از پاسخ‌دهندگان به سوالات اظهار داشتند، دست‌كم روزي يك مرتبه مورد آزار و اذيت جنسي قرار مي‌گيرند و ۶۴ درصد نيز اظهار داشتند، پس از تاريكي، تجربه اين آزار و اذيت را داشته‌اند.

در سال ۲۰۱۰، ۱۰ هزار شكايت مبني بر آزار و اذيت زنان در تل‌آويو به مركز بحران آزار و اذيت جنسي تل‌آويو ارجاع داده شده است.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمار تکان دهنده از آزار جنسی دختران در تل آوبو


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      واااااااای چه پشتکاری دارن .......
      ولی خب ما هم از این آمارا داریییییییییم
      خودتون منتشر کردین. فقط فرق ما با اونا اینه که ما ادعای مسلمونی داریم.پس این حرکت ها از ما باید بعید باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج