۱۴۰۷۹۸۰
۱ نظر
۶۴۵
۱ نظر
۶۴۵
پ

سکه کانال ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.

ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.

نادر بذرافشان در پاسخ به این پرسش که زمانی که در سال جدید بازار طلا و سکه کار خود را آغاز کند، فکر می‌کنید سکه ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟ اظهار داشت: الان پیش‌بینی نمی‌توان اصلا کرد؟ ببینید، افزایش قیمت‌ها هنوز ماه اول را طی نکرده است.

سکه کانال ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟

وی افزود: این صحبتی است که من همیشه می‌کنم. اگر قیمت‌ها بعد از یک ماه که تثبیت شود، دیگر احتمال کاهش آن خیلی کم است، ولی احتمال افزایش باز هم وجود دارد. ولی به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: البته امکان دارد بعد از تعطیلات، اصلاح ۲، ۳ میلیون تومانی قیمت سکه و یا ۵۰، ۶۰ هزار تومان قیمت طلا را داشته باشیم؛ البته در صورتی که نوسان نرخ ارز و اونس طلا را نداشته باشیم. ولی اگر به پایان فروردین‌ماه برویم و قیمت‌ها در همین حد کنونی بماند و یک ماه قیمت تثبیتی را طی کند، احتمال کاهش قیمت خیلی کم است.

بذرافشان عنوان کرد: در کل درباره تغییر قیمت‌ها در سال جدید، زود است که اظهارنظر کنیم. اما در رابطه با بازار جهانی طلا، پیش‌بینی این بوده که در سال میلادی جدید، افزایش قیمت را داشته باشیم.

وی متذکر شد: در طی ۱۰ روز گذشته هم اونس طلا سقف‌شکنی کرده است. پیش‌بینی کارشناسان هم اونس ۲۵۰۰ دلاری در سال جدید میلادی بوده است. در صورتی که این افزایش قیمت را در بازار جهانی طلا داشته باشیم، به تبع بازارهای داخلی دنیا را هم تحت‌تاثیر می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با رئیسی بیسواد هرچیزی ممکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج