۱۴۰۹۱۷۰
۱۶۲۶
۱۶۲۶
پ

آرامگاه حافظ در نوروز رکورد زد!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: آرامگاه حافظ با ۳۴۷ هزار و ۲۸۰ بیشترین آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.

فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: آرامگاه حافظ با ۳۴۷ هزار و ۲۸۰ بیشترین آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.

آرامگاه حافظ در نوروز رکورد زد!

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت‌اقلیدی امروز _ جمعه دهم فروردین_ اظهار کرد: طبق آمار بلیت‌فروشی تاکنون یک‌میلیون و ۱۳۵ هزار و ۴۸۲ نفر مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس بازدید داشتند.

وی افزود: آمارهای ارائه‌شده بازدیدها از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا روز نهم فروردین از تمام اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تصریح کرد: در مدت مذکور مجموعه فرهنگی تاریخی حافظ با ۳۴۷ هزار و ۲۸۰ نفر بازدیدکننده در صدر آمار بازدیدها قرار دارد و پس‌ازآن مجموعه جهانی تخت جمشید با ۲۵۵ هزار و ۶۵۶ نفر و مجموعه فرهنگی سعدی با ۱۸۹ هزار و ۷۲ نفر در رتبه‌های بعدی بازدیدهای مسافران نوروزی قرار دارند.

ثابت‌اقلیدی ادامه داد: در روز گذشته نیز بیش از ۲۸ هزار و ۷۷۷ نفر از مجموعه فرهنگی حافظیه و ۲۸ هزار و ۱۴۶ نفر از مجموعه جهانی تخت‌جمشید و ۱۸ هزار و ۴۹۶ نفر از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدی دیدن کردند.

وی تأکید کرد: آمار ارائه شده تنها متعلق به اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش این اداره کل شامل مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه‌های پارس، سنگ هفت‌تنان و حمام وکیل در شیراز، مجموعه جهانی تخت‌جمشید و موزه تخت‌جمشید، نقوش رستم و رجب در شهرستان مرودشت، مجموعه جهانی پاسارگاد، مجموعه جهانی شهر بی شاپور، موزه ساسانی بی شاپور و تنگ چوگان و موزه مردم‌شناسی شهرستان کازرون، کاخ ساسانی سروستان، آتشکده و قلعه دختر فیروزآباد همچنین موزه خط و کتابت نی‌ریز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج