۱۴۰۹۳۲۶
۱۰۰۳۹
۱۰۰۳۹
پ

این استان‌ها امروز منتظر بارش برف باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در بعضی استان‌های کشور، از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد.

ایمنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در بعضی استان‌های کشور، از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد.

این استان‌ها امروز منتظر بارش برف باشند

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، بعضی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه این وضعیت در گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رخ خواهد داد و سه‌شنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات کرمان، جنوب و غرب اصفهان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه ابرناکی و رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق در کرمان، فارس، غرب و شمال هرمزگان و بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و زاگرس ادامه خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گردوخاک خواهیم داشت که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۰ و کمینه ۵ سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۳ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج