اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۹۶۰۸
۱۹۱۶
۱۹۱۶
پ

واکنش به طرح کمک مالی ایرانی‌ها به مردم فلسطین

طی ۲۴ ساعت اخیر خبر «پیشنهاد اختصاص بخشی از حقوق کارمندان به فلسطینی‌ها» در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

برترین‌ها: طی ۲۴ ساعت اخیر خبر «پیشنهاد اختصاص بخشی از حقوق کارمندان به فلسطینی‌ها» در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

واکنش به طرح کمک مالی ایرانی‌ها به مردم فلسطین

خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا)، روز گذشته خبری به نقل از رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین ریاست جمهوری نوشت: می‌توانیم تصویب و برای دولت مصوبه ابلاغ شود که هرکس هر مقدار می‌خواهد از حقوق خود را برای فلسطین اختصاص دهد.

این خبر با واکنش پدرام سلطانی، تحلیلگر اقتصادی مواجه شده و او با کنایه معناداری در این خصوص نوشت: به متوسط حقوق ماهانه خالص در کشورهای مختلف نگاهی بیندازید! غیر از اینکه ایران در قعر جدول قرار دارد، نکته جالبش این است که متوسط حقوق در فلسطین نزدیک به ۲/۵ برابر ایران است. برخی گفته‌ بودند که بخشی از حقوق مردم ایران را کسر کنیم برای کمک به فلسطینیها.

واکنش به طرح کمک مالی ایرانی‌ها به مردم فلسطین

واکنش به برداشت از حقوق کارمندان برای کمک به مردم فلسطین

روابط عمومی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در خصوص سخنان اخیر آیت الله اختری مبنی بر برداشت از حقوق کارمندان برای کمک به مردم فلسطین بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: برداشت از حقوق یا حساب افراد نه قانوناً صحیح است و نه مشروعیت دارد.

اگر ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس موافق است و تصویب کند، به دولت و دستگاه‌ها اعلام شود که مسئولین، زیرمجموعه‌های خود را تشویق کنند که هر فردی تمایل دارد در این ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط معیشتی فلسطینیان، یک روز یا دو روز از حقوق خود را برای کمک به مردم فلسطین اختصاص دهد.» لذا بدین وسیله اعلام می‌شود این موضوع نیازی به تصویب دولت ندارد و برداشت از حقوق یا حساب افراد نه قانوناً صحیح است و نه مشروعیت دارد و دولت هرگز چنین اقدامی را انجام نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج