۱۴۰۹۶۳۹
۳۴۵
۳۴۵
پ

موج بازگشت مسافران نوروزی کلید خورد

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از این تعداد، یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار مسافر از ناوگان ریلی استفاده کرده‌اند و بیشترین تعداد قطارها به مقصد استان خراسان رضوی در حرکت هستند.

ایسنا: معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از این تعداد، یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار مسافر از ناوگان ریلی استفاده کرده‌اند و بیشترین تعداد قطارها به مقصد استان خراسان رضوی در حرکت هستند.

 سید کمال هادیان فر، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، صبح روز یکشنبه دوازدهم فروردین ماه برای دومین بار در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد و با مسافران در سالن انتظار به گفت و گو پرداخت.

موج بازگشت مسافران نوروزی کلید خورد

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی پس از شنیدن گزارش مدیرکل راه آهن تهران، در جریان آخرین وضعیت ایستگاه، سکوها، خطوط، غرف و خدمات ارائه شده به مسافران از جانب شرکت‌های حمل و نقل ریلی قرار گرفت.

وی درباره ظرفیت توزیع و قیمت بلیت قطار تاکید کرد: باید وضعیت توزیع بلیت قطار در پیک سفرهای نوروزی به نحوی باشد که  ۷۰ درصد به صورت برنامه ای و ۳۰ درصد برای مسافرانی که در شرایط خاص نیازمند سفر ناگهانی هستند، قرار گیرد.

هادیان فر خاطرنشان کرد: امید است در سال جاری و سال آینده شاهد افزایش تعداد ناوگان مسافری ریلی در کشور باشیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۴۴۰ هزار مسافر از ناوگان ریلی استفاده کرده اند.

وی افزود: روزانه ۸۰ قطار از مبدا و یا به مقصد شهر مشهد مقدس سیر دارند و از این بابت بیشترین تعداد قطارها به مقصد استان خراسان رضوی در حرکت هستند.

هادیان فر با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۳ تا ۵ درصدی سفرها در نوروز امسال یادآور شد: تا پایان طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، ۶ روز باقی مانده است و تا کنون افزایش ۳ درصدی سفرها را شاهد هستیم.

وی دلایل اصلی کاهش سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را شرایط نامساعد جوی و تقارن با ماه مبارک رمضان بر شمرد و گفت: هم اکنون پیک برگشت سفرهای نوروزی شروع شده است و انتظار افزایش سفرها در ایام بازگشت نیز وجود دارد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در گفت و گو با مردم خوشبختانه شاهد رضایتمندی از حمل و نقل ریلی بودیم و میزان تاخیر قطارها بسیار ناچیز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج