۱۴۱۰۱۲۹
۸۱۲
۸۱۲
پ

ماجرای حمله به داروساز شیرازی توسط یک بیمار

دوازدهم فروردین ماه، یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

تسنیم: دوازدهم فروردین ماه، یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

ماجرای حمله به داروساز شیرازی توسط یک بیمار

دوازدهم فروردین ماه سال جاری، یک داروساز شیرازی طی ارائه خدمت و انجام وظیفه، به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه به بیمار توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و بر اساس اعلام انجمن داروسازان استان فارس،‌ از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در واکنش به ضرب و شتم این داروساز شیرازی به‌وسیله چاقو از سوی فردی که خواستار دریافت داروی بدون نسخه بوده است، ضمن ابراز تأسف از بروز چنین حوادثی، این اقدام را محکوم کرد و خواستار بررسی دقیق موضوع، برخورد جدی و به‌دور از تسامح و مدارا مراجع ذی‌صلاح با فرد خاطی شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به این‌که داروسازان از جمله نیروهای خدوم حوزه سلامت هستند و در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان کشور از جمله اصلی‌ترین حلقه‌های به‌هم‌تنیده و مؤثر این مسیر مقدس هستند، اعلام کرد: انتظار داریم و پیگیری می‌کنیم تا مراجع ذی‌صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی داشته باشند، چرا که نباید با تکرار چنین حوادثی به انگیزه و امنیت داروسازان در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

همچنین رئیس سازمان غذا و دارو، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ملزم به بررسی وضعیت داروساز آسیب دیده و نیز پیگیری عاجل موضوع تا حصول نتیجه برخورد قاطعانه با فرد خاطی بازداشت شده، کرد.

پیگیری‌ها از شیراز از سطحی بودن جراحات وارده، سلامت کامل دکتر داروساز و ترخیص وی از بیمارستان حکایت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج