۱۴۱۰۱۳۹
۱۱۶
۱۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی | جوانسازی و زیبایی ماندگار

انتخاب پزشکی ماهر در زمینه جراحی بلفاروپلاستی به رسیدن شما به ظاهر دلخواه کمک کننده است. هرچه جراح تجربه بالاتری داشته باشد، عمل موفقیت آمیزتری برای شما رقم خواهد زد.

بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی | جوانسازی و زیبایی ماندگار

حتما این نقل قول را که چشم‌ها دریچه روح هستند را شنیده‌اید. زیبایی پوست اطراف چشم‌ها نقش زیادی در جذابیت چهره دارد و با پیشرفت چشم‌گیری که در جراحی‌ها ایجاد شده می‌توان نقایص آن را برطرف کرد. بلفاروپلاستی برای رفع چربی اضافی و پف‌کردگی پلک پایین و بالا استفاده می‌شود. انتخاب پزشکی ماهر در زمینه جراحی بلفاروپلاستی به رسیدن شما به ظاهر دلخواه کمک کننده است. هرچه جراح تجربه بالاتری داشته باشد، عمل موفقیت آمیزتری برای شما رقم خواهد زد.

جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک برای رفع چین و چروک پلک، افتادگی، پوست اضافی و پف پلک‌‌ها استفاده می‌شود‌. درواقع این جراحی به نوعی باعث جوانسازی پلک‌‌ها شده و در بهبود ظاهر چشم‌‌ها نقش بسزایی دارد. برخی افراد ممکن است به صورت ارثی افتادگی پلک داشته باشند، برخی هم به مرور زمان و با افزایش سن دچار این وضعیت می‌شوند. به هرحال بلفاروپلاستی روشی موثر برای رفع هردو حالت است.

لازم به ذکر است این جراحی همیشه به عنوان جراحی زیبایی نبوده و گاهی هم جنبه درمانی دارد. برخی اوقات پف بیش از حد و افتادگی پلک از کامل باز شدن چشم‌ها جلوگیری کرده و حتی میدان دید را هم کاهش می‌دهد؛ در این مواقع استفاده از این جراحی جنبه درمانی دارد. عوامل مختلفی در موفقیت این عمل نقش دارند و انتخاب پزشک متخصص در این زمینه یکی از این فاکتور‌ها محسوب می‌شود. اگر این عمل توسط جراح مجرب و ماهری اجرا شود عوارضش به حداقل رسیده و نتایج مطلوبی ظاهر می‌شود.

بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی | جوانسازی و زیبایی ماندگار

انواع بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین قابل انجام است. اینکه کدام پلک به این جراحی نیاز دارد را پزشک تشخیص می‌دهد‌. اگر زیر ابرو دارای پف کردگی و چربی زیادی باشد ممکن است، سنگینی آن باعث اختلال دید فرد شود. در این شرایط پلک فوقانی را عمل می‌کنند. ولی اگر توده‌های چربی در زیر چشم تجمع پیدا کند از بلفاروپلاستی پلک پایین کمک می‌گیرند.

کاندیدهای مناسب برای بلفاروپلاستی

از آنجایی که افتادگی پلک هم روی ظاهر و هم روی میزان میدان دید تاثیر دارد، افرادی که چربی زیادی در پلک‌‌هایشان جمع می‌شود کاندید مناسبی برای این عمل هستند. افرادی که پلک بالایشان کش آمده و حالت پف دارد هم می‌توانند از این عمل برای حذف پوست اضافی استفاده کنند. ابروهای افتاده نیز نشان دهنده افتادگی پلک است. افراد دارای چین و چروک و شل شدگی در پوست بالا و پایین چشم‌ها نیز توسط این جراحی برطرف می‌شود.

مزایای بلفاروپلاستی

یکی از مزایای بلفاروپلاستی حذف چین و چروک‌ها و در نتیجه ایجاد ظاهری جوان‌تر است. این جراحی با برطرف کردن گودی چشم‌ها و خط و خطوط اطراف چشم در جوانسازی و کندترکردن ایجاد علائم پیری نقش مهمی دارد. پس از این عمل با داشتن حس خوب نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری هم خواهید داشت. با کاهش پوست اضافی میدان دید محدود نیز بهبود می‌یابد. همچنین با حذف پوست اضافی، چشم‌های شما بازتر و شاداب‌تر خواهد شد.

مدت زمان عمل

مدت زمان عمل بلفاروپلاستی به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر حین عمل لازم است چربی کمی برداشته شود یا پوست اضافی کمی حذف شود ممکن است حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان ببرد. ولی اگر باید تغییرات زیادی اعمال شود مدت زمان عمل طولانی‌تر خواهد بود و حتی ممکن است دو ساعت هم طول بکشد. بعد از این عمل بیمار می‌تواند برای استراحت به خانه برگردد و بستری نخواهد شد.

مراقبت های قبل از عمل

قبل از عمل بلفاروپلاستی باید آزمایش‌های بینایی سنجی انجام شود. اگر فرد از داروهای خاصی استفاده می‌کند باید به پزشک اطلاع دهد. استعمال سیگار، قلیان و نوشیدنی‌‌های دارای الکل نیز از سه هفته قبل از بلفاروپلاستی ممنوع است. قبل از عمل لازم است به توصیه‌های پزشک توجه کنید و درمورد انتظارات و مراقبت‌های بعد از عمل صحبت کنید.

جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر میرحاجی

اگر به دنبال جراحی بلفاروپلاستی با نتایج طبیعی و زیبا هستید، کلینیک دکتر میرحاجی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. دکتر میرحاجی با سابقه درخشان، در این کلینیک با استفاده از تکنیک‌های نوین جراحی بلفاروپلاستی، افتادگی پلک‌های شما را رفع کرده و زیبایی و جوانی را به چشمان شما باز می‌گرداند. جهت دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۷۲۷۳۲۲ - ۰۹۱۹۰۰۲۰۰۳۲ تماس بگیرید و یا به وبسایت https://drmirhaji.com/ مراجعه کنید.

بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی | جوانسازی و زیبایی ماندگار

سخن پایانی

عمل بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش‌ها برای حذف پوست اضافی و پف کرده پلک‌های بالا و پایین است. این عمل باعث می‌شود پوستی که روی پلک بالا سنگینی کرده و جلوی دید کامل را می‌گیرد، حذف شود و چشم‌ها ظاهر بهتری پیدا کنند. مدت زمان عمل به میزان تغییرات لازم بستگی دارد و اگر جراحی توسط متخصص ماهری انجام شود به بهترین نتیجه خواهید رسید. دکتر مهسا میرحاجی با تجربه و مهارت بالا در زمینه این عمل، شما را در رسیدن به ظاهر دلخواه‌تان یاری می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج