۱۴۱۰۲۲۰
۲۲۸
۲۲۸
پ

با دو قلم مواد، خط چشم رنگی درست کن!

اگر شما هم به خط چشم رنگی علاقه دارید و نمی توانید آن را تهیه کنید این مطلب را از دست ندهید و تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بانوزی: اگر شما هم به خط چشم رنگی علاقه دارید و نمی توانید آن را تهیه کنید این مطلب را از دست ندهید و تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

امروزه استقبال از خط چشم در بین زنان بسیار زیاده شده است و جزء آرایش ها روزانه محسوب می گردد که زیبایی خاصی به چشمان می بخشد . چشمان نسبت به سایر قسمت های صورت بیشتر در دید هستند از این رو آرایش آن ها هم بسیار حائز اهمیت است.

با دو قلم مواد، خط چشم رنگی درست کن!

خط چشم های رنگی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما تهیه چندین خط چشم با رنگ های مختلف کار سختی نیست. ما در ادامه تهیه خط چشم رنگی در خانه را به شما آموزش خواهیم داد.

مواد لازم برای تهیه خط چشم رنگی:

میسلار واتر

پالت سایه

طرز تهیه خط چشم رنگی:

برای تهیه خط چشم رنگی کافیست روی هر رنگی که می خواهید از پالت سایه دو پاف میسلار واتر اسپری کنید و سپس با قلم روی آن رنگ بزنید و بعد خط چشم بکشید.

همچنین میتوانید مقداری میسلار واتر را درون ظرفی بریزید و قلم را به آن آغشته نموده و بعد روی پالت سایه بکشید. خط چشم رنگی شما آماده است !

بهتر است بدانید که خط چشم مطعلق به زمان حال نیست بلکه از زمان های بسیار دور وجود داشته اند . تاریخچه خط چشم به دوران مصریان باستان و حتی قبل تر از آن باز می گردد ، حدوداً از هنگام عصر برنز که مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش است .

در آن زمان به جای خط چشم های امروزی از سرمه که از سرب درست می شده است استفاده می نموده اند و خط های پهنی بر پشت پلک هایشان می کشیدند ، و عموم مردم اعتقاد داشتند که خط چشم کشیدن بر روی پلک هایشان آن ها را از چشم های بد دور می کند .

در دوران مصریان باستان خط چشم از ترکیب مواد آنتیموان و کانی های مس ساخته می شد و همان طور که گفته شد سرمه هم از ترکیبات سربی به دست می آمده و خط چشم از مصر باستان به خاورمیانه و آسیا رواج یافت .

در سال ۱۹۲۰ باستان شناسان مقبره توتانخامون را یافتند که با توجه از تصاویری که از آن منتشر گردید به اهمیت آرایش در آن زمان پی بردند و از آن پس بانوان به صورت آزادانه به آرایش کردن پرداختند و آرایش در بین مردم رایج شد .

در دهه ۱۳۶۰ زنان از خط چشم هایی به شکل مایع برای آرایش چشمان شان استفاده کردند که شامل رنگ های سفید و سیاه بود و ماری کوانت این آرایش را توسعه داد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج