۱۴۱۰۳۵۹
۱۱۲۹
۱۱۲۹
پ

پیام کاخ سفید درباره حمله به کنسولگری ایران در دمشق

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن نقشی در حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه نداشته است.

انتخاب: جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن نقشی در حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه نداشته است.

پیام کاخ سفید درباره حمله به کنسولگری ایران در دمشق

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه شنبه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آمریکا انتظار دارد ایران حمله در دمشق را تلافی کند؟  پاسخ داد: «من نمی توانم تصمیم گیری رهبر عالی ایران یا سپاه را پیش بینی کنم. اما خیلی صریح می گویم ما هیچ نقشی در حمله دمشق نداشتیم و به هیچ وجه بخشی از آن نبودیم.»

این سخنگوی دولت جو بایدن افزود: «بنابراین اظهارات وزیرخارجه ایران  مبنی بر اینکه آمریکا باید پاسخگو باشد، بی پایه و اساس است. ما مانند همیشه محافظت از نیروهای خود را بسیار جدی می گیریم. ما از نیروها و پایگاه های خود در عراق و سوریه محافظت خواهیم کرد.»

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در پی این حمله رژیم اسرائیل نوشت: «‌در پی حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چند تن از مستشاران رسمی نظامی کشورمان، مقام سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مدیرکل آمریکا به وزارت خارجه فراخوانده شد. در این احضار، ابعاد حمله تروریستی و جنایت رژیم اسرائیل تبیین و مسئولیت دولت آمریکا مورد تاکید قرار گرفت.پیام مهمی به دولت آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد. آمریکا باید پاسخگو باشد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج