۱۴۱۰۸۵۶
۵۶۶
۵۶۶
پ

این پرچمداران سامسونگ، بازنشسته شدند!

این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی ماه آوریل را دریافت نخواهند کرد؛ اما هنوز جای نگرانی نیست، آخرین به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس ۲۰۲۴ برای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شده است، بنابراین فعلاً مشکلی از بابت امنیت خود ندارید.

خبرآنلاین: این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی ماه آوریل را دریافت نخواهند کرد؛ اما هنوز جای نگرانی نیست، آخرین به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس ۲۰۲۴ برای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شده است، بنابراین فعلاً مشکلی از بابت امنیت خود ندارید.

 بر اساس گزارش فرارو، سامسونگ سرانجام تصمیم گرفته به‌روزرسانی‌های سری گلکسی S۲۰ را از ماهانه به فصلی کاهش دهد. این بدان معناست که اگر صاحب گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، اس ۲۰ اولترا یا گلکسی اس ۲۰ FE هستید، دیگر هر ماه پچ‌های امنیتی از سامسونگ دریافت نخواهید کرد. بجای آن، این به‌روزرسانی‌ها هر سه ماه یک بار ارائه خواهند شد.

آخرین به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس ۲۰۲۴ برای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شده است، بنابراین فعلاً مشکلی از بابت امنیت خود نخواهید داست، اما این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی ماه آوریل را دریافت نخواهند کرد. انتظار می‌رود آپدیت‌های امنیتی بعدی برای این سری در ماه ژوئن ارائه شود.

این پرچمداران سامسونگ، بازنشسته شدند!

سری گلکسی اس ۲۰ در سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه شد. این گوشی‌ها با توجه به وعده به‌روزرسانی سه ساله سامسونگ، دیگر به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را دریافت نخواهند کرد. همچنین اگر می‌خواهید همچنان از برند سامسونگ استفاده کنید، می‌توانید از بین گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۴ یا یکی از گوشی‌های میان‌رده جدید سری گلکسی A، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سامسونگ همچنین علاوه بر سری گلکسی اس ۲۰، به‌روزرسانی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ را نیز از ماهانه به فصلی کاهش داده است و تمام این موارد در مورد آخرین مدل سری گلکسی نوت سامسونگ نیز صدق می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج