۱۴۱۱۲۱۵
۱۳۹۳
۱۳۹۳
پ

طعنه سنگین فرمانده ارتش به حکام عرب منطقه

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حکام جاه طلب و قدرت‌طلب با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حکام جاه طلب و قدرت‌طلب با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

طعنه سنگین فرمانده ارتش به حکام عرب منطقه

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم راهپیمایی روز قدس از شکوه حضور مردم و کارکنان نیروهای مسلح در این راهپیمایی قدردانی و این حضور پر شور را سبب دلگرمی نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به دشمنان پلید نظام اسلامی دانست.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه سرسپردگان دنیای استعمار و استکبار خود را به بی‌خیالی زده‌اند تا گام‌های استوار انتفاضه مردان و زنان فلسطینی را نشنوند، اذعان داشت: ایستادگی زنان و مردان بی دفاع فلسطینی در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل هیچگاه پایانی ندارد؛ آنچه موجب تشدید درد و رنج فلسطینیان شده، سکوت سنگین برخی حکام عرب در قبال ظلم و ستمِ بی‌حد و حصری است که بر آنان روا داشته می‌شود.

وی ادامه داد: حکام جاه طلب و قدرت‌طلبی که با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ پشتوانه پولادین روحیه مقاومت است و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج