۱۴۱۱۴۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برخورد شدید کامیون با ساختمانی در جردن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک دستگاه کامیون به ساختمانی مسکونی در خیابان جردن خبر داد.

ایسنا: سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه در ساعت ۹:۴۱ امروز در بلوار آفریقا خیابان ناحید شرقی ستاد فرماندهی آتشنشانان را به محله حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون ایسوزو پس از برخورد با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ از مسیر اصلی خود منحرف شده و وارد یک ساختمان مسکونی پنج طبقه شده است.

ملکی با اشاره به محبوس شدن راننده درون کابین خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه همزمان عملیات نجات و ایمن سازی را در دستور کار خود قرار داده و پس از برش قطعات کامیون راننده ۲۵ ساله را در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی افزود: گروه دیگر از آتشنشانان نیز ساکنان این ساختمان را تخلیه کرده و سپس به وسیله یک دستگاه جرثقیل کامیون را به محل امن انتقال داده و در ساعت ۱۲:۲۲ به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی همچنین از آتش سوزی گسترده در یک قطعه زمین به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۲:۱۷ به آتشنشانی تهران گزارش داده شد و علی رغم اینکه محل حادثه در حوزه استحفاظی آتشنشانی چهاردانگه قرار داشت ستاد فرماندهی آتشنشانی دو ایستگاه را به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد در بخش‌های مختلف از این قطعه زمین ۱۰ هزار مترمکعبی ضایعات چوب دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور است که آتشنشانان بلافاصله عملیات اطفاء را آغاز کرده و پس از مدتی به طور کامل شعله‌های آتش را خاموش کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج