۱۴۱۱۶۶۲
۸۳۳
۸۳۳
پ

درخواست فوری قالیباف از نیروهای مسلح بعد از حادثه چابهار

رییس مجلس در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران، گفت: ملت ایران، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود.

خبرگزاری مهر: محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم، اظهار کرد: تلاش اصلی مسؤولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و هم در حوزه اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود. مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی گری، انحصار، خود محوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

درخواست فوری قالیباف از نیروهای مسلح بعد از حادثه چابهار

وی در ادامه به اشاره به حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدان را به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی و خانواده‌های ارزشمند آنان و تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می‌گویم.

عاملان حمله به چابهار و راسک به سرعت مجازات شوند

قالیباف ادامه داد: از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله همه نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری خواهند کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه داری و بهره‌مندی از فرصت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کنم. ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسؤولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد تا خدمت شایسته این ملت را ارائه و رضایت و خشنودی آنها را جلب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج