۱۴۱۲۸۵۱
۵۶۲۴
۵۶۲۴
پ

واکنش مردم به طرح جدید حجاب که از شنبه اجرا می‌شود

روز گذشته و در میان بحبوحه خبرهای احتمالی انتقام ایران از اسرائیل، خبری آمد که کمی از فضای غالب این روزها و دغدغه‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی فاصله داشت.

برترین‌ها: روز گذشته و در میان بحبوحه خبرهای احتمالی انتقام ایران از اسرائیل، خبری آمد که کمی از فضای غالب این روزها و دغدغه‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی فاصله داشت. نیروی انتظامی اطلاعیه‌‌ای داد مبنی بر اجرای طرح عفاف و حجاب، ظاهرا از شنبه طرح جدید عفاف و حجاب اجرا خواهد شد، نیروی انتظامی اجرای این طرح را در راستای پاسخ به مطالبات عمومی مبنی بر رعایت هنجارها عنوان کرده، اما برخی واکنش‌ها در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی حاکی از این است  که بخش‌هایی از مردم درباره وقایعی مثل زورگیری هولناک در اتوبان صدر هم دل‌نگران هستند. در واقع مطالبه رعایت اخلاق و هنجار که مطالبه بخش‌هایی از مردم است، قابل انکار نیست، اما این مساله هم برای خیلی از همین مردم قابل توجه است. حتی برخی کاربران خواستار توجه به مساله تورم بی‌سابقه دلار و طلا و سکه شدند که البته در این نوع واکنش‌ها نوعی مغالطه دیده می‌شود و کنترل تورم در شرح وظایف نیروهای نظامی نیست.

واکنش مردم به طرح جدید حجاب که از شنبه اجرا می‌شود

زمان آغاز اجرای طرح حجاب مشخص شد

 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است:

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. به همین سبب، از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت کنند. پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج