۱۴۱۳۰۶۲
۷۱۵
۷۱۵
پ

سفر به این استان در تعطیلات رکورد زد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: ورود گردشگران به جاذبه های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار بازدید گردشگران در دومین روز از عید فطر رکورد نوروز را شکست.

ایرنا: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: ورود گردشگران به جاذبه های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار بازدید گردشگران در دومین روز از عید فطر رکورد نوروز را شکست.

سفر به این استان در تعطیلات رکورد زد

 از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمید رضا محققیان پنجشنبه شب افزود: از صبح امروز و در دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر تاکنون ۶۰ هزار و ۶۵۴ گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان بازدید به عمل آورده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین بازدید گردشگران در فروردین امسال مربوط به سومین روز از فروردین بوده که بازدید ۵۷ هزار نفر گردشگر در یک روز به ثبت رسید، با این وصف از صبح امروز تا عصرگاهان، رکورد بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه‌‍‌های گردشگری استان اصفهان در فروردین ماه شکسته شد.

دبیر ستاد سفر استان خاطر نشان کرد: بازدید گردشگران از جاذبه‌های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار گردشگران عید فطر تا فردا (جمعه) همچنان افزایش خواهد یافت.

محققیان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، ستاد سفر استان اصفهان از روزهای گذشته آماده خدمات‌رسانی به گردشگران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی (یک هزار و ۹۴۰ اثر ملی و ۱۵ اثر ثبت جهانی) و افزون بر ۶۰۰ خانه تاریخی و جاذبه‌های مختلف طبیعی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی در کانون توجه گردشگران قرار دارد.

این استان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید انواع مختلف صنایع دستی ایران به شمار می‌رود و از ۲۹۹ رشته صنایع دستی مربوط به ایران تعداد ۲۰۰ رشته مربوط به استان اصفهان است.

 

 


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج