adexo3
۱۴۱۳۱۵۹
۲۲۸۸
۲۲۸۸
پ

شکایت پنتاگون از اسرائیل بابت حمله به کنسولگری ایران

مقامات ارشد آمریکایی گفتند که وزیر دفاع این کشور و مقامات وزارت دفاع آن که پیشتر مدعی بی‌اطلاعی از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شده‌ بودند، بر این باورند که تل‌آویو باید به آن‌ها اطلاع می‌داد.

ایسنا: در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق و اظهار بی‌اطلاعی مقامات آمریکایی از این حمله و جزئیان آن، یک رسانه آمریکایی مدعی شد که مقامات ارشد پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در این باره، به طور مستقیم نارضایتی خود را به همتایان صهیونیست خود ابراز داشته‌اند و این برگ جدیدی از تنش‌ها در روابط واشنگتن-تل‌آویو در تحولات اخیر منطقه محسوب می‌شود.

شکایت پنتاگون از اسرائیل بابت حمله به کنسولگری ایران

روزنامه واشنگتن پست نوشت: سه مقام رسمی آمریکایی به شرط فاش نشدن هویتشان گفتند که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات ارشد دفاعی بر این باورند که اسراییل باید پیش از وقوع این حمله، آمریکا را به دلیل پیامدهای آن برای نظامیان و منافع آمریکایی در منطقه، مطلع می‌ساخت. مطلع بودن از این حمله پیش از وقوع آن، برای پنتاگون این امکان را فراهم می‌ساخت که توانمندی‌های دفاعی نظامیان آمریکایی را تقویت کرده و جنگ‌افزارهایی از جمله کشتی‌های جنگی مجهز به سامانه‌های دفاع موشکی را به خدمت بگیرد، به طوری که قادر به حفاظت از اسراییل و نظامیان آمریکایی در صورت پاسخی از سوی ایران باشند.

یکی از این مقامات آمریکایی می‌گوید، آستین طی تماسی تلفنی در ۳ آوریل، شکایت خود را به طور مستقیم با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در میان گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج