۱۴۱۳۵۳۹
۷۳۰
۷۳۰
پ

واکنش به استعفای دسته‌جمعی پرستاران مازندرانی

خبر استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس در رسانه های گروهی در حالی بازنشر می شود که فرماندار این شهرستان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا انتشار بندی از این مطلب از قولش با این عنوان " خبر استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب نمی کنم " را رد کرد و گفت: استعفای این پرستاران واقعیت ندارد.

ایرنا: خبر استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس در رسانه های گروهی در حالی بازنشر می شود که فرماندار این شهرستان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا انتشار بندی از این مطلب از قولش با این عنوان " خبر استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب نمی کنم " را رد کرد و گفت: استعفای این پرستاران واقعیت ندارد.

واکنش به استعفای دسته‌جمعی پرستاران مازندرانی

خبرگزاری جمهوری اسلامی روز ۲۱ فروردین در همین ارتباط خبری با عنوان" استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟ را انتشار داد که در این خبر با دکتر حدیث گردگلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس گفت و گو و او هم خبر استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان را رد کرده بود.

با این حال برخی از رسانه های گروهی و برخی کاربران شبکه های اجتماعی، امروز شنبه باردیگر " شایعه استعفای دسته جمعی ۲۰ پرستار در چالوس را از قول فرماندار این شهرستان با این عنوان " استعفای پرستاران را تکذیب نمی کنم" تیتر زدند و این خبر همچنان در حال باز نشر است.

بعد از انتشار خبر هفته گذشته ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت هم در توییتی نوشت : استعفای خبر ۲۰ پرستاران بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس صحت ندارد و مازندران یکی از پیشروترین استانها در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاران است. "

با این حال فرماندار چالوس امروز بازهم موضوع استعفای بیش از ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان را تکذیب کرد و گفت : انتشار چنین مطالبی با این اعداد و ارقام شیطنت های رسانه ای بوده و جز دامن زدن به مشکلات نتیجه دیگری به همراه ندارد.

محمد شریفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اگر این شمار پرستار استعفا کرده باشند بنابراین باید شاهد اختلال در روند خدمات رسانی و تعطیلی این مرکز درمانی باشیم در حالی که این بیمارستان دایر است و مشغول خدمات رسانی است؛ اگر چه حجم انبوه مشکلات و فشارهای مضاعفی که تحمیل کادر درمانی به ویژه پرستاران در این بیمارستان می شود را انکار نمی کنم اما از اینکه در شبکه های اجتماعی به گفته من مطلبی منتشر شده که فرماندار نسبت به استعفای این تعداد پرستار صحه گذاشته چنین مطالبی خلاف واقعیت بوده است.

وی اظهار کرد : شاید عده ای از نیروی انسانی حالا به سبک مختلف نحوه همکاری آنان به شیوه شرکتی یا قراردادی بوده و بنا به دلایلی از سال گذشته از نوع و سختی کار، کم توجهی ها یا موارد دیگر در خواست انتقالی داده باشند که ارایه این آمار هم مسوولیت پاسخگویی آن بر عهده مسوولان بیمارستان است و اطلاعی ندارم اما از اینکه برخی فعالان رسانه ای از زبان من مطالبی در فضای مجازی منتشر داده اند که "فرماندار استعفای ۲۰ پرستار را تایید کرده و یا این موضوع را تکذیب نکرده، از انتشار این اعداد و ارقام بی اطلاع بوده و نمی دانم این اعداد از کجا آمده است. "

پیشتر خبرگزاری ایرنا در ۲۱ فروردین بعد از انتشار خبر " استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس در شبکه های اجتماعی که چنین اطلاعاتی برای بسیاری از کاربران و مخاطبان شبکه های اجتماعی سوال برانگیز شده بود با مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس گفت و گو کرد و او نیز این خبر را رد کرد و گفت: این اطلاعات صحت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج