۱۴۱۴۷۲۷
۱۴۷
۱۴۷
پ

رپورتاژ آگهی

چگونه دستگاه لیزر کندلا اصل خریداری کنیم؟

قصد داریم در ادامه این محتوا در خصوص شرایط خرید دستگاه لیزر کندلا در ایران و نکاتی که باید در خصوص خرید آن بدانید اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

صنعت زیبایی در سال‌های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است. در این میان، دستگاه‌های لیزر به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در این صنعت، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. دستگاه‌های لیزر با ارائه راه‌حل‌های سریع، موثر و ایمن برای طیف وسیعی از مشکلات پوست و مو، به محبوبیت بالایی در بین افراد دست یافته است.

در بین برندهای مختلف تولیدکننده دستگاه‌های لیزر، کمپانی کندلا به عنوان یکی از معتبرترین نام‌ها در جهان شناخته می‌شود. این شرکت با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر پوست و مو، همواره در تلاش بوده تا با ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها، به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد. در نتیجه قصد داریم در ادامه این محتوا در خصوص شرایط خرید دستگاه لیزر کندلا در ایران و نکاتی که باید در خصوص خرید آن بدانید اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی ابتدایی با کمپانی کندلا و دستگاه‌های مطرح آن

کمپانی کندلا به عنوان یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر، طیف وسیعی از محصولات را برای کاربردهای درمانی مختلف ارائه می‌دهد. این کمپانی از سال ۱۹۷۰ میلادی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تولید و فروش دستگاه‌های لیزر پزشکی در آمریکا شروع کرده است و توانسته با ارائه بهترین محصولات، در کنار خدمات پس از فروش فوق العاده، جایگاهی کم نظیر در نظر مشتریان پیدا کند. موفقیت کندلا در جهان به قدری زیاد بوده که توانسته در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی‌های خود را برپا کند و محصولات خود را به فروش برساند.

چگونه دستگاه لیزر کندلا اصل خریداری کنیم؟

از جمله محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر کندلا می‌توان به دستگاه‌های سری Gentle pro و Frax pro اشاره کرد. دستگاه‌های سری Gentle pro در زمینه لیز موهای زائد شناخته شده می‌باشد و همچنین دستگاه Frax pro کندلا نیز در زمینه جوانسازی پوست عملکرد استثنایی را از خود نشان داده است.

چرا خرید کندلا پیشنهاد می‌شود؟

خرید دستگاه‌های کندلا به دلایل زیر به شما پیشنهاد ‌می‌‌شود:

  • کمترین هزینه مصرفی در بین برندهای موجود در بازار: دستگاه‌های لیزر دارای مصرفی‌هایی مانند فلش لامپ، انواع لنز، آینه و ... می‌باشند. کندلا جهت کاهش هزینه‌های مصرفی کلینیک‌ها، از تکنولوژی خاصی در ساخت لیزرهای خود استفاده کرده است که باعث می‌شود قطعات مصرفی آن طول عمر بیشتری نسبت به دستگاه‌های دیگر داشته باشند. به عنوان مثال فلش لامپ کندلا به ازای هر ۷ تا ۱۰ میلیون شات باید تعویض گردد که  این عدد در برندهای دیگر به طور میانگین ۱ میلیون شات می‌باشد که تفاوت چشم گیری دارد.
  • دارا بودن سری شخصی غیر تماسی: با توجه به اهمیت پیدا کردن بهداشت در زمینه لیزر موهای زائد، استفاده از سری شخصی غیرتماسی بسیار نزد مردم پرتقاضا شده است که کندلا با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان این قطعه را به صورت استاندارد بر روی دستگاه‌های خود تعبیه کرده است.
  • برندی آشنا و پرتقاضا در نزد مردم: با توجه به تجربه چندین ساله، عملکرد درخشان و نتایج درمانی بسیار رضایت بخش، دستگاه‌های لیزر کندلا در نزد مردم بسیار محبوب بوده و تقاضای مختص به خودش را در بازار ایجاد کرده است که دیگر مراکزی که از دستگاه کندلا استفاده می‌کنند نیاز به تبلیغات آنچنانی ندارند.
  • طراحی رابط کاربری آسان برای اپراتور: کندلا جهت بهبود عملکرد اپراتورها رابط کاربری راحتی را طراحی کرده است تا تمامی اپراتورها به راحتی و پس از یک آموزش ساده بتواند با این دستگاه کار کنند.
  • بهترین کیفیت و سرعت: دستگاه‌های کندلا از دقت، کیفیت و سرعت بالایی برخوردار هستند و تمامی استانداردها و مجوزهای داخلی و بین المللی لازم را کسب کرده است.
  • و...

هشدار: مراقب دستگاه‌های لیزر کندلا تقلبی باشید!

افزایش تقاضای کلینیک‌ها جهت خرید دستگاه لیزر کندلا موجب شده است افراد سودجو در داخل و خارج از ایران اقدام به تولید دستگاه‌هایی شبیه به محصولات کندلا کنند. ولی این دستگاه‌ها اکثرا چینی بوده و از نظر تکنولوژی و عملکرد هیچ شباهتی به دستگاه‌های کندلا ندارند و حتی ممکن است خطراتی مانند آسیب و سوختگی پوست را به همراه داشته باشند. از این جهت پیشنهاد می‌شود جهت خرید دستگاه لیزر کندلا حتما به نمایندگی‌ رسمی این شرکت مراجعه کنید و کیفیت و اصالت دستگاه‌های لیزر خود را تضمین کنید.

در کنار این موارد توجه فرمایید اگر مرکزی در ایران دستگاه کندلا تقلبی خریداری و استفاده کند، از نظر قانونی این مرکز تخلف کرده و پس از شناسایی، پلمپ و دستگاه لیزر توقیف می‌شود.

جهت کسب اطلاعات در خصوص اینکه چگونه از اصل بودن دستگاه کندلا کلینیک‌ها مطمئن شویم کلیک نمایید

خرید دستگاه اصل کندلا از نمایندگی آن در ایران

شرکت پرتو درمان صمیمی مفتخر است که بیش از 20 سال به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی کندلا در ایران فعالیت دارد و توانسته نیاز اصلی مراکز لیزر را در ایران جهت خرید دستگاه لیزر کندلای اصل مرتفع نماید. این مورد که شرکت پرتو درمان صمیمی نمایندگی انحصاری و رسمی کمپانی کندلا است، از دو طریق قابل استعلام است.

  1. وبسایت اداره کل تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir: با مراجعه به این وبسایت میتوانید در قسمت "استعلام"، در بخش واردکنندگان تجهیزات پزشکی، با سرچ کردن نام پرتو درمان صمیمی، نام نمایندگی‌هایی که این شرکت برعهده دارد را مشاهده نمایید.
  2. وبسایت رسمی کمپانی کندلا به نشانی www.candelamedical.com: شما زمانی که به وبسایت کندلا و بخش معرفی نمایندگی‌ها مراجعه کنید با جست و جوی نمایندگی ایران نام شرکت پرتو درمان صمیمی را مشاهده می‌کنید. همچنین در صورت ارسال ایمیل و یا تماس با این کمپانی اطلاعات تماس پرتو درمان صمیمی به شما داده می‌شود تا با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که تمایل به خرید دستگاه لیزر کندلا دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در خصوص ویژگی‌های فنی و قیمت دستگاه‌ها کسب کنید، می‌توانید از طریق نشانی اینترنتی www.samimilaser.com و مراجعه به قسمت "تماس با ما" با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه مختص به کندلا  (روی این لینک کلیک نمایید) این شرکت علاوه بر کسب اطلاعات در خصوص انواع محصولات، ویدئوهای این وبسایت در خصوص دستگاه‌ها مشاهده نمایید.

آیا نمایندگی کندلا شرایط خرید اقساطی نیز دارد؟

بله. پرتو درمان صمیمی به عنوان نمایندگی انحصاری کندلا در ایران در طی سال پیشنهادها و شرایط خرید فوق‌العاده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با ارتباط با کارشناسان این شرکت میتوانید در خصوص شرایط خرید نقد و اقساط با آن‌ها گفت و گو نمایید.

خدمات پشتیبانی کمپانی کندلا در ایران چگونه ارائه می‌شود

خدمات پس از فروش ( نظیر سرویس نگهداری، کالیبراسیون و ...) و دوره‌های آموزشی کندلا در ایران نیز تماما توسط شرکت پرتو درمان صمیمی ارائه می‌شود تا مشتریان این شرکت هیچگونه نگرانی در خصوص پشتیبانی دستگاه‌های لیزر خود نداشته باشند و مانند تمام مشتریان دیگر این کمپانی در سایر کشورها از خدمات پس از فروش مطلوب و ایده آل برخوردار شوند.

تیم خدمات پس از فروش شرکت پرتو درمان صمیمی متشکل از نیروهای متخصص و آموزش دیده است که تحت نظر کمپانی، آموزش‌های حرفه‌ای تعمیر، نگهداری و کالیبراسیون دستگاه‌های لیزر را دریافت نموده‌اند. همچنین کلیه قطعات یدکی دستگاه‌های لیزر کندلا در انبار شرکت پرتو درمان صمیمی موجود می‌باشد و تعمیرات این دستگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

قیمت دستگاه لیزر کندلا

قیمت دستگاه‌های لیزر کندلا به عوامل مختلفی، از جمله نوع دستگاه، سال تولید، و آپشن‌های آن بستگی دارد. جهت استعلام قیمت دستگاه لیزر کندلا میتوانید با نمایندگی این برند یعنی شرکت پرتو درمان صمیمی در ارتباط باشید تا شما را از قیمت‌های آن مطلع سازند.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید دستگاه لیزر کندلا را دارید، حتماً از طریق نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران اقدام کنید. با این کار می‌توانید از اصالت و کیفیت دستگاه خود مطمئن و از خدمات پس از فروش و دوره‌های آموزشی این شرکت بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که بر اساس ضوابط وزارت بهداشت، شرکت پرتو درمان صمیمی تنها مرجع دارای صلاحیت علمی و سخت افزاری برای ارائه خدمات فنی و تنها واردکننده و فروشنده مجاز دستگاه‌های کمپانی کندلا در ایران می‌باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج