adexo3
۱۴۱۶۴۱۴
۶۴۵
۶۴۵
پ

انتقاد صریح نماینده زابل از یک اقدام افغانستان

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سر ریز شدن و پر شدن سد کجکی ضرورت دارد حاکمان افغانستان حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنند؛ حق همسایگی این نیست که الان جاری است و در حال انجام شدن است و این تعامل و همدلی جاده یک طرفه نیست.

ایسنا: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سر ریز شدن و پر شدن سد کجکی ضرورت دارد حاکمان افغانستان حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنند؛ حق همسایگی این نیست که الان جاری است و در حال انجام شدن است و این تعامل و همدلی جاده یک طرفه نیست.

انتقاد صریح نماینده زابل از یک اقدام افغانستان

بیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه وعده صادق الحمدلله بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید، افزود: از رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح به خصوص سپاه در رابطه با وعده صادق که درس فراموش‌نشدنی به مستکبرین جهان به ویژه آمریکا و اسراییل غاصب داد تقدیر و تشکر ویژه و به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: فصل بودجه است، نمایندگان هم وظیفه دارند که به درخواست‌های به حق نیروهای مسلح با صعه صدر برخورد کنند. این نماینده مجلس همچنین با تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)، تصریح کرد: حرکت بسیار زشت اشرار در سیستان و بلوچستان به شدت محکوم است و از متولیان امر به جد درخواست داریم با عاملین، آمرین و همکاران آنها به شدت برخورد شود. همچنین ضرورت دارد حداقل امکانات برای دفاع نیروها فراهم شود تا بتوانند در وظیفه ذاتی خود به نحو مطلوب ایفای نقش کنند.

دهمرده در ادامه نطق خود به بیان نکاتی درباره حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و با تاکید بر اینکه اداره سیستان و بلوچستان با روش‌های کهنه، معمول و متداول اصلا مقدور و جوابگو نیست، گفت: ضرورت دارد در این زمینه تجدید نظر و روش‌های علمی و کارشناسی جایگزین روش‌های سنتی شود در این راستا براساس نظر کارشناسان تقسیم استان یک ضرورت و یک فرصت است.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی ویژه به زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان جهت جبران عقب ماندگی‌های استان، اظهار کرد: وسعت این استان از ۹ استان کشور بیشتر است ولی بودجه عمرانی آن از یک سوم کمتر است و روز به روز فاصله نقاط برخوردار و کم برخوردار بیشتر می‌شود،.

نماینده مردم زابل در مجلس همچنین گفت: با توجه به سر ریز شدن و پر شدن سد کجکی ضرورت دارد حاکمان افغانستان حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنند؛ حق همسایگی این نیست که الان جاری است و در حال انجام شدن است و این تعامل و همدلی جاده یک طرفه نیست.

دهمرده خواستار رسیدگی دولت به وضع نیروهای خرید خدمات، نهضتی‌ها، مهرآفرین، غیرانتفاعی‌ها و ناظران کشاورزی شد و تاکید کرد: باید به وضع گرانی، تورم، نرخ ارز و بقیه مطالب طبق قول‌های داده شده و جلسات مشترک مجلس و دولت حقیقتا رسیدگی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج