اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۷۸۹
۶ نظر
۴۴۱۷
۶ نظر
۴۴۱۷
پ

اقدام جدید بانک‌ها که زندگی مردم را دشوار می‌کند

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

ایلنا: نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

اقدام جدید بانک‌ها که زندگی مردم را دشوار می‌کند

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این نماینده از وضع مردم خبر نداره،فرض من رفتم ۷۰تومان گرفتم حداقل ۳۰باید جور کنم تا پول پیش خونه را بدم ماهی دو و نیم هم ماهی کرایه بدم ،قسط های این وام ۲۳درصد ماهی حدود ۲تومان میشه، یعنی ماهی حداقل ۴و نیم قسط بدم ،از کجا آوردم که بدم؟اگه داشتم قسط بدم تا الان خونه خریده بودم، عجب مسئولین بیسوادی داریم

    • بدون نام..

      بانک ها در حق من ظلم میکنن.به کارمندان خود وام میدن.

    • ناشناس

      خدایا التماس میکنم خودت به دادمون برس . امان از دست تورم کمرشکن

    • علی ایرانی

      مجلس فرمایشی باید منحل شود.

    • ناشناس

      هیچکدوم ازبانک ها به درخواست مردم اعتنایی نمیکنن.من امروز بانک سیناکارداشتم دم درورودی احساس میکردی داری واردبنگاه معاملاتی میشت انواع واقسام بنر فروش تالار باغ ویلا وزمین رونصب کرده بودن چرایکی نیست جلوی ایناروبگیره باپول مردم خریدوفروش میکنن وباعث گرونی خونه همین بانک هاهستن.اماوقتی ده تومن وام میخوای چندنفر ضامن معتبرمیخوان وآخرسرهم وام بهت نمیدن.این بودمعنی بانکداری اسلامی .این بانک ها آبروی اسلام روبردن

    • ناشناس

      نوزول خانه ها باسرمایه داران هستد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج