اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۳۱۱
۸۹۷
۸۹۷
پ

چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟

بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است!

برترین‌ها: بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است! چندان متعجب نخواهید شد اگر بدانید امسال هم سه کشور یخ‌زده نوردیک (دانمارک، ایسلند و سوئد) در فهرست WHR رده‌های بعدی رتبه‌بندی را اشغال کرده‌اند و نام هلند، نروژ و لوکزامبورگ هم در میان ۱۰ کشور شاد جهان به چشم می‌خورد.

چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟

 همچون سال‌های گذشته، کشورهای جنگ‌زده و فقیر جهان همچون افغانستان، لبنان، لسوتو و سیرالئون در قعر جدول نشسته‌اند و ایران هم در میان 143 کشور مورد بررسی، صدمین کشور نه‌چندان شاد جهان است!

گزارش شادمانی جهانی امسال البته کمی متفاوت بود. پژوهشگران این‌بار با تمرکز بر گروه‌های سنی کوشیدند، تفاوت میان احساس شادمانی را در میان گروه‌های مختلف سنی به تصویر بکشند.

با بررسی مطالعات، نظریه‌ها و داده‌های موجود در پس گزارش شادمانی جهانی، به راحتی می‌توانید نقش عواملی نظیر کیفیت نهادها، مزایای رفاهی قابل اعتماد و گسترده، فساد کم، و دموکراسی و دولت خوب را مشاهده کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج