۱۴۱۹۳۱۹
۱۰۰۳۹
۱۰۰۳۹
پ

چه سرسره‌هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

این پارک آبی دارای برخی ویژگی منطقه ای و محلی منحصر به فرد است. از آنجایی که اوشن در منطقه ای عمدتاً مسلمان نشین بنا شده‌است برای زنان روزهای مخصوصِ جدا ارائه می‌کند، که این بویژه برای کشورهای عرب منطقه بسیار مناسب است. پارک آبی اوشن کیش همچنین دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه است؛ راید پیچالوپ که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.

چه سرسره هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

پارک آبی کیش یک تم پارک آبی منحصر بفرد است به دو علت هم روباز است و هم تم پارک (پارک براساس تم داستانی مشخص طراحی شده است مانند دیزنی لند) و توسط یکی از  طراح های معروف دیزنی لند که ایرانی تبارنیز هستند مهندس احمد جعفرنژاد طراحی شده است. این پارک آبی دارای برخی ویژگی منطقه ای و محلی منحصر به فرد است. از آنجایی که اوشن در منطقه ای عمدتاً مسلمان نشین بنا شده‌است برای زنان روزهای مخصوصِ جدا ارائه می‌کند، که این بویژه برای کشورهای عرب منطقه بسیار مناسب است. پارک آبی اوشن کیش همچنین دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه است؛ راید پیچالوپ که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.

انواع سرسره ‌ها در پارک آبی اوشن کیش

یکی از تفریحات دریایی کیش پارک آبی اوشن می باشد که در این پارک آبی سرسره‌ هایی با تنوع بالایی وجود دارند شما بر اساس روحیات خودتان و سلیقه شخصی می توانید از هرکدام استفاده کنید ما در این مقاله سعی داریم انواع سرسر های تم پارک آبی اوشن را به شما معرفی کنیم. پارک اوشن 4 تا برج دارد که هرکدام چندین راید و یا سرسره دارند :

برج داتیس

 ۱۲ متر ارتفاع دارد ، با سه تا راید یا سرسره به اسم های مارپیچ ، دینگل وگرداب.

گرداب

 گرداب با تیوپ دو نفره شروع می شود و یک سرسره با شیب تند که به یک قیف بزرگ می رسید و مثل یک گرداب داخل قیف چرخیده و در نهایت از سوراخ قیف به بیرون می رویم.

همانطور که از نام آن نیز مشخص است با الهام از گرداب دریایی طراحی شده است. شما در این مجموعه به صورت سه نفره سوار تیوب شده و روی سرسره ‌ها به شکل مدور می ‌چرخید. البته قبل از آن به مقدار کافی از سرسره‌ های مختلف سر خورده ‌اید تا شتاب و سرعت زیادی داشته باشید. برای اینکه از گرداب خلاص شوید باید از داخل آن به درون یک استخر بزرگ فرود بیایید. این تجربه هیجان انگیز و مملو از استرس می ‌تواند تجربه خاص و جدیدی باشد.

چه سرسره‌هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

مارپیچ

مارپیچ طولانی ترین راید است و پر از پیچ وخم می باشد که باتیوپ یک یا دو نفره آغاز می شود .یکی از هیجان انگیز‌ترین سرسره ‌های پارک آبی اوشن کیش بوده که مجموعه‌ای از سرسره‌ های رنگی است. این سرسره ‌ها دارای طول ۱۱۵ متر و ارتفاع ۱۲ متر هستند. برای استفاده از این سرسره ‌های پیچ در پیچ باید به صورت تکی یا دو نفره سوار تیوب شوید. مزیتی که این سرسره داشته این است که برای بیشتر وزن‌ ها مناسب است.

دینگل

بیشتر سرسره های اوشن گروهی است و دینگل تیوپ دو نفره لازم دارد، که اول مسیر شیب دارد بعد به دیوار عمودی برخورد کرده ، شیب تند آن هم هیجان را چند برابر می ‌کند. بعد از چندبار حرکت در نهایت به داخل استخر بزرگی پرتاب می ‌شوید.

چه سرسره‌هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

برج آبادیس

۱۷ متر ارتفاع دارد و به شکل یک آسیاب بزرگ است . بزرگترین راید یا سرسره پارک اوشن را دارد واسم آن آناکوندا به معنی مارغول پیکر است

آناکوندا

نام یک مار است که در طراحی این سرسره منبع الهام بوده است. شکل کلی سرسره آناکوندا پیچ در پیچ بوده و از ارتفاع ۱۷ متری شروع می‌ شود. با تیوپ های سه نفره و گروهی انجام میگیرد.  مسیر آن پهن و پر پیچ وخم و پراز تکان های یکباره است.

شما به همراه دو نفر دیگر روی تیوب‌ ها سوار شده و علاوه بر حرکت به سمت پایین، به دیواره‌ های سرسره نیز برخورد می‌ کنید. این حرکت مارپیچ سرسره بسیار هیجان انگیز بوده به همین شاید دوست داشته باشید چندین بار آن را امتحان کنید.

برج باتیس

۱۲ متر ارتفاع و 4 سرسره یکسان دارد به نام رالی راید و تنها سرسره ای که از جلو میشود در داخلش پرید.

رالی راید

مانند یک رالی آبی است. برای لذت بردن از آن ابتدا باید خود را به بالای برج رسانده به صورت خوابیده از این سرسره به سمت پایین سر بخورید بدین صورت که مت را با دوتا از دستانتان گرفته و رو به شکم می خوابید و حرکت آغاز می شود. این سرسره خوراک مسابقه سرعت با دوستانتان است.

هیجان بسیار زیاد آن باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. در انتهای این سرسره ‌ها نیز استخر بزرگی قرار داشته و امنیت شما به خوبی حفظ می ‌شود.

چه سرسره‌هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

 برج خورشید

خفن ترین سرسره های در این برج است که هر دوتا سقوط آزاد هستند. آدرنالین به رنگ قرمز ارتفاع 24 متری بیشترین سرعت و شتاب را دارد و پیچالوپ زرد رنگ ومثل آدرنالین است فقط یک پیچ دارد که باعث طولانی شدن آن میشود. شما در این بخش علاوه بر تجربه سقوط آزاد، حرکت چرخشی را هم تجربه می ‌کنید. سرعت بالا و حرکت رو به پایین باعث می‌ شود تا قلب شما به سرعت بتپد.

 شما وارد یک محفظه شیشه ای شده و در بسته می شود و بعد از شمارش معکوس سقوط آزاد آغاز می شود چیزی حدود 12 متر بر ثانیه پر از هیجان را تجربه می کنید. . کل مسیر پیچالوب ۱۲۳ متر بوده و ارتفاع آن ۲۵ متر از سطح زمین است.

چه سرسره‌هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

سرسره های مناسب کودکان

چالاب: این سرسره شامل چندین سرسره مخصوص کودکان است که با عمق ۰٫۴ متری طراحی شده است. بخش هیجان ‌انگیز این سرسره، سطل بزرگی است که پس از اینکه از آب پر می شود، روی کودکان تخلیه می‌ شود.

برکو: سرسره‌ های برکو در فضایی بسیار ایمن و با عمق ۰٫۳ متری برای بازی کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده اند. در این سرسره ها همچنین از سایه بان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی کودکان استفاده شده است.

استخر و جکوزی های پارک آبی اوشن

این دسته از رایدهای پارک مناسب کسانی است که یا از هیجان و ارتفاع می‌ترسند یا دوست دارند دقایق و حتی ساعاتی را به استراحت و ریلکسیشن بپردازند. اسامی رایدهای آرام پارک آبی کیش به این شرح است:

رابو

جکوزی با عمق استاندارد بوده و برای استراحت افراد مناسب است.

آبتین

یکی دیگر از استخرهای پارک آبی اوشن کیش بوده که عمق این آن در حدود ۱.۲ متر است. بنابراین گزینه مناسبی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان است. نکته جالب توجه در استخر آبتین این است که دارای یک سبد بسکتبال برای بازی کودکان است. در این استخر باید حتما جلیقه نجات پوشید و امکان شیرجه زدن هم ندارد.

راشین ریور

یک رودخانه مصنوعی بوده که در دل پارک آبی کیش ساخته شده است. عمق این رودخانه ۱.۵ متر، عرض آن ۴.۵ تا ۷ متر و طول آن هم ۵۵۰ متر بوده و می ‌توانید روی آن تیوب سواری کنید.

چه سرسره‌هایی در پارک آبی کیش وجود دارند؟

برکو

یکی از سرسره‌ های سرپوشیده پارک آبی اوشن کیش است. این سرسره ‌ها در بخش سرپوشیده پارک قرار داشته تا در گرما هوا، کودکان اذیت نشوند. یکی از موارد ضروری هنگام استفاده از سرسره ‌های برکو این است که کودکان باید تحت نظارت والدین بازی کنند.

آبان

هم استخری با عمق ۱.۵ متر برای شنای بزرگسالان است.

استخر دینگو

 استخر دینگو یک جکوزی پلکانی با ویژگی های منحصر به فرد درمانی است که عمق حداکثر آن یک متر و مساحت آن نیز ۱۳۰ متر مربع می باشد.

موجاب

همانند تجربه موج سواری واقعی است با اینکه موج‌ های آن از طریق دستگاه ساخته شده و مصنوعی هستند. سرعت بالای این موج‌ ها چالش برانگیز بوده و افراد در نهایت می ‌توانند فقط ۲۰ دقیقه روی آن بایستند. این استخر موج‌دار دارای ۱۰ متر طوب بوده و عمق آن ۲ متر است.

دریاچه سونامی

شبیه ساز سونامی در واقعیت است. یک استخر بزرگ که دارای موج ‌های بسیاری است. همه افراد می ‌توانند از این استخر استفاده کنند فقط باید حتما از جلیقه نجات استفاده کنند.

ویژگی‌ های پارک آبی اوشن کیش

  • سرسره‌ ها و استخرهای آن به شکلی طراحی شده که هم کودکان فضای مخصوص به خود را داشته باشند و هم بزرگسالان بتوانند بدون نگرانی تفریح کنند.
  • در عین حال با وجود اینکه پارکی بدون سقف است، مانعی برای استفاده خانم‌ ها ندارد.
  • در فصول معتدل این فضا می‌ تواند علاوه بر تفریح، موقعیت مناسبی برای آفتاب گرفتن هم باشد.
  • کیفیت بالای خدمات تفریحی و رفاهی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه است.

پارک آبی کیش برای بانوان

خیلی از مردم تصور می‌کنند از آنجا که اوشن روباز است برای خانم‌ها قابل استفاده نیست. درحالی که پارک آبی کیش برای بانوان عزیز سانس اختصاصی دارد و آنها نیز می‌توانند همانند آقایان از محیط زیبا و تمامی رایدهای اوشن پارک استفاده کنند.

حریم هوایی پرواز ممنوع آسمان اوشن و نحوه طراحی چیدمان رایدها طوری است که بانوان می‌توانند بدون هیچ مشکلی از تمامی امکانات پارک آبی کیش استفاده کنند یا در کنار استخر موج حمام آفتاب بگیرند.

خدمات مختلف پارک آبی اوشن کیش

در پارک آبی اوشن، که یکی از بهترین تفریحات کیش می باشد، برای هر سلیقه و نیازی امکاناتی تدارک دیده شده است. خدمات دیگری که می‌توانید از آنها برخوردار شوید شامل:

  • یکی از خدماتی که در پارک آبی اوشن کیش ارائه می ‌شود، رستوران ‌ها، فست فود‌ ها و کافی شاپ‌ ها است.
  • عکاسی اوشن، عکاسی و فیلمبرداری با دوربین گوپرو(مخصوص آقایان)
  • نقش حنا و بافت مو
  • فروشگاه ملزومات شنا
  • فروشگاه یادگاری و سوغات
  • ماساژ و اسپا پیشرفته با انواع ماساژهای روز
  • فلورایدر یا موج‌سواری شما را به هیجان خواهد آورد.
  • صندوق امانات برای سپردن اشیای قیمتی
  • سرویس رفت و برگشت رایگان

رستوران‌ های پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش، دارای سه رستوران و سه کافی شاپ متفاوت و منحصر به فرد است که از منویی متنوع و با کیفیت‌ برخوردار هستند. این سه رستوران عبارتند از:

رستوران زامبو زیمبو: یکی از معروف ترین رستوران‌ های موجود در پارک ابی اوشن، زامبو زیمبو است که روایت گر داستان دو برادر که در حوزه پخت ساندویچ با هم در رقابت هستند می باشد. انواع متعددی از ساندویچ‌ های سرد و گرم در این رستوران سرو می‌ شوند.

چیکو: چیکو نام رستوران اصلی پارک آبی اوشن است که ظرفیتی ۲۰۰ نفره دارد. در این رستوران انواع مختلفی از غذاها اعم از سالاد، انواع پیش غذا ها و غذا ها به صورت سلف سرویس سرو می شوند.

فروتیلا: فروتیلا یک آبمیوه فروشی است که در آن انواع مختلفی از آب‌ میوه های طبیعی خنک و همچنین سالاد میوه ارائه می‌شود.

نوشاک: کیوسک نیز به فروتیلا شباهت دارد و در آن انواعی از سالاد های میوه و آب‌میوه های تازه و طبیعی به مشتریان ارائه می شود.

کافیسا: کافیسا، نام کافی شاپ واقع در پارک آبی اوشن است که منظره ای بسیار زیبا دارد و در آن، انواعی از نوشیدنی‌ های سرد و گرم و دسرو کیک های متنوع سرو می شود. 

غار جتسمینا: غار جتسمینا کافی شاپ دیگری در پارک آبی اوشن است که در آن، انواعی از دلستر ها و مغزهای شور و مقوی ارائه می شود.

سانس های پارک آبی کیش

همانطور که قبلا هم گفتیم این پارک برای استفاده خانوم‌ ها و آقایان طراحی شده است. به همین دلیل تنوع سانس‌ های آن باعث شده تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. بانوان برای استفاده از پارک آبی کیش می ‌توانند طبق جدول زیر برنامه ریزی کنند.

  • سه شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۱۴
  • شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۲۰.۳۰
  • چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶.۳۰

جدول سانس‌ های آقایان نیز به شکل زیر است:

  • سه شنبه و جمعه از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۲۰.۳۰
  • دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶.۳۰
  • شنبه و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴

آدرس و شماره تلفن پارک آبی اوشن

  • آدرس:جزیره کیش، جاده جهان، تم‌پارک آبی اوشن
  • شماره تفلن:  ۰۷۶۴۴۰۰۰

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج