اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۴۳۸
۷۷۵
۷۷۵
پ

کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور مسترد شد

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: با همکاری پلیس یکی از کشورهای همسایه، متهم مذکور دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به کشور مسترد شد.

همشهری آنلاین:  رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: با همکاری پلیس یکی از کشورهای همسایه، متهم مذکور دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به کشور مسترد شد.

کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور مسترد شد

سردار "مجید کریمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می شود.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالاها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشورهای همسایه متواری می شود.

رئیس پلیس بین الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیرقانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشورهای همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج