اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۶۶۶
۱ نظر
۷۳۱
۱ نظر
۷۳۱
پ

سلاح ترسناک و مرموز روس‌ها در جنگ با اوکراین

جدیدترین سلاح ترسناک و مرموز روس‌ها در جنگ با اکراین، یک سامانه متحرک ضد پهپادی موسوم به ابزات با برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی است.

گجت نیوز: جدیدترین سلاح ترسناک و مرموز روس‌ها در جنگ با اکراین، یک سامانه متحرک ضد پهپادی موسوم به ابزات با برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی است. بنا بر جدیدترین اخبار نظامی، ارتش روسیه در حال توسعه دستگاه‌های ضد پهپادی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌توانند تمامی محدوده‌های فرکانسی فعال را دچار اختلال کنند.

سلاح ترسناک و مرموز روس‌ها در جنگ با اوکراین

ابزات: سلاح ترسناک و مرموز روسها

به‌نظر می‌رسد که هوش مصنوعی حتی در جنگ‌ها نیز قرار است به‌عنوان یک ابزار کاربردی ظاهر شود و در همین خصوص، در حال حاضر و در جریان جنگ روسیه و اوکراین دو طرف در تلاش هستند تا از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای انهدام پهپادهای یکدیگر استفاده کنند.

به‌گفته اولگ ژوکوف، مدیر کل شرکت تحقیقاتی و تولیدی روسیه Geran، سلاح جدید ضد پهپاد ارتش روسیه با نام ابزات که مبتنی بر هوش مصنوعی است، در حال حاضر در جنگ روسیه و اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابزات، یک سکوی پارازیتی مبتنی بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند وظایف مختلف جنگ الکترونیکی را بدون نظارت مستقیم اپراتور انجام دهد. این سلاح همچنین از یک سیستم پارازیت قابل کنترل از راه دور برخوردار است و می‌تواند تمام طیف فرکانس‌هایی که در آن وسایل نقلیه بدون سرنشین حرکت یا پرواز می‌کنند را مسدود کند.

گفتنی است که روسیه در حال حاضر یک سکوی قابل حمل مبتنی بر هوش مصنوعی دیگر با نام گیورزا را نیز توسعه داده که در جنگ اوکراین در حال استفاده است و از قابلیت‌هایی برای تشخیص و عمل کردن به‌شکل مستقل و بدون نیاز به کمک اپراتور برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      روسیه متجاوز است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج