adexo3
۱۴۲۰۳۸۳
۱ نظر
۳۵۲
۱ نظر
۳۵۲
پ

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که طی۲۳ جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا ۳۱۶۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

تسنیم:  بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که طی۲۳ جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا  ۳۱۶۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

 

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1403 پرداخت کنند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاپیون

      این نوع حراجها فقط به نفع ثروتمندان چندین میلیارد تومانی است.افرادی مثل ما بازنشستگان به دنبال وامهای مختلف ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومانی هستیم.!!!!!!!!!ما حتی خواب شرکت در این حراجها را هم نمی بینیم.اگر حراج سکه های یک گرمی برقرار شد لطفا اطلاع رسانی کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج