۱۴۲۰۸۴۲
۲ نظر
۱۷۵۵۸
۲ نظر
۱۷۵۵۸
پ

عطر مناسب افراد سیگاری | ۱۰ ادکلن اصل برای افراد سیگاری

در این مطلب، چند مورد از بهترین و مناسب‌ترین عطرها برای افراد سیگاری را معرفی خواهیم کرد که با ماندگاری و ترکیبات خاص خود، بوی سیگار را از اطراف شما دور می‌نمایند.

عطر مناسب افراد سیگاری | 10 ادکلن اصل برای افراد سیگاری

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در زمان استراحت، سیگار کشیدن یکی از تفریحات موردعلاقه‌تان باشد. اما در این صورت، قطعا می‌دانید که بوی سرد به‌جامانده از سیگار روی تن و لباس شما، برای خودتان و اطرافیانتان ناخوشایند و کسل‌کننده خواهد بود. ممکن است به همین دلیل، برخی از نزدیکان شما از این موضوع شکایت کنند یا در محیط کار، افراد از شما دوری نمایند.

اما بهترین و سریع‌ترین راه حل برای از بین بردن این مشکل، استفاده از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری است که با داشتن ویژگی‌های خاص، باعث پوشاندن بوی سیگار و جایگزین شدن آن با رایحه‌های خوشایند و لذت‌بخش می‌شوند. در این مطلب، چند مورد از بهترین و مناسب‌ترین عطرها برای افراد سیگاری را معرفی خواهیم کرد که با ماندگاری و ترکیبات خاص خود، بوی سیگار را از اطراف شما دور می‌نمایند.

1. آمواج سرچ

آمواژ سرچ در سال 2023، توسط الکسیس گروگون از برند آمواج کشور عمان تولید شد. این ادو پرفیوم از گروه بویایی مرکباتی معطر، دارای طبع معتدل و مناسب استفاده آقایان و بانوان می‌باشد. اسانس اولیه این عطر پرانرژی شامل لیمو ترش، نارنگی ماندارین و لیمو ترش سبز است. اسانس میانی آن از لامی، صمغ کندر و فلفل بوده و اسانس پایه آن از چوب گایاک، خس خس و روغن کرچک تشکیل شده است.

این ترکیبات در کنار هم، نت‌های نشاط‌بخش و پررنگی را می‌سازند که بوی سرد سیگار روی لباس شما را کاملا خواهند پوشاند و به شما و اطرافیانتان، انرژی مضاعفی خواهد بخشید. آمواژ سرچ یک ادکلن برای افراد سیگاری در فصول معتدل و گرم است که دارای ماندگاری و پراکندگی بوی خوبی می‌باشد.

2. شنل اگویست پلاتینیوم

نام تجاری این عطر بااصالت، CHANEL – Egoiste Platinum است که در سال 1993 توسط عطار ژاک بولژ از برند فرانسوی شنل خلق شد. در ادکلن مردانه پلاتینیوم گروه بویایی چوبی - گلی - مشکی، آکوردهای باطراوت و آروماتیکی را پدید آورده است. اسانس اولیه آن از روایحی همچون بهارنارنج، سنبل، رزماری و دانه‌های قرمز تشکیل شده است. اسانس میانی آن شامل یاس، سالویا، شمعدانی و صمغ گیاهی بوده و اسانس پایه آن نیز شامل چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، سدر، خس خس و کهربا می‌باشد.

رایحه منتج از این نت‌ها، شادی و قدرت را القا نموده و احساسات بد را دور می‌کند. از آن می‌توان در فصول گرم سال استفاده کرد و از ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی بوی خوب آن لذت برد.

3. تام فورد امبر لدر

TOM FORD – Ombre Leather 2018 نام تجاری عطری یونیسکس است که در سال 2018 توسط برند تام فورد در آمریکا متولد شد. این عطر مناسب افراد سیگاری دارای غلظت ادو پرفیوم، طبع گرم و تلخ و گروه بویایی رایحه‌های چرمی است که احساسات پرجنب‌وجوش را آزاد می‌کند و پرستیژ جذاب شما را تکمیل می‌نماید.

اسانس اولیه عطر تام فورد امبر لدر شامل چرم، ادویه‌جات معطر و روایح گلی است که قدرت را در کنار لطافت، به تعادل می‌رساند. روایح دیگر آن را هل، نعناع هندی، کهربا و خس خس تشکیل می‌دهند که در کنار هم، قادر به پوشاندن بوهای ناخوشایند هستند. ماندگاری و پخش بوی این عطر چهارفصل، بسیار عالی می‌باشد.

عطر مناسب افراد سیگاری | 10 ادکلن اصل برای افراد سیگاری

4. مارلی لیتون اکسکلوسیف

نام تجاری این عطر، PARFUMS de MARLY – Layton Exclusif است که در سال 2017، توسط حمید مراتی کاشانی از برند فرانسوی پارفومز د مارلی ساخته شد. این ادو پرفیوم بی‌نظیر، یونیسکس (مناسب بانوان و آقایان) بوده و طبع آن گرم و تند است. گروه بویایی این عطر، روایح شرقی است که با قدرت و فرح‌بخشی الهام‌گرفته از طبیعت، شما را سرشار از انرژی‌های مثبت خواهد کرد.

اسانس اولیه آن شامل ترنج، آب، بادام و نارنگی ماندارین است. اسانس میانی آن از شمعدانی، رز، گاردنیای یاسمنی، گل سوسن و مشک زباد و اسانس پایه آن از وانیل، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، فلفل صورتی، چوب صندل سفید، چوب گایاک، عود لائوس و قهوه تشکیل شده است. این عطر سیگاری ها با ماندگاری و پراکندگی بوی بسیار خوب، مناسب استفاده در فصول سرد است.

5. لالیک انکر نویر اکستریم

نام تجاری این عطر، LALIQUE – Encre Noire A L’Extreme است که در سال 2015 توسط ناتالی لارسن از برند لالیک فرانسه تولید شد. این ادو پرفیوم مردانه طبع گرم و تند و گروه بویایی چوبی معطر می‌باشد که گیرایی، جذابیت و قدرت جادویی روایح را به رخ می‌کشد.

اسانس اولیه آن از نت‌هایی مانند ترنج، سرو و لامی تشکیل شده است. اسانس میانی آن را ریشه زنبق، روایح دودی و خس خس و اسانس پایه آن را لوبان، نعناع هندی و چوب صندل سفید تشکیل داده‌اند. این نت‌ها در کنار هم، جذابیت و قاطعیت مرادنه را به نمایش می‌گذارند و با رایحه غالب خود، جایگزین بوی سیگار می‌شوند. این عطر مناسب فصول سرد سال بوده و دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی خوبی می‌باشد.

6. تق هرمس او گیوری

نام تجاری این عطر HERMES – Terre d’Hermes Eau Givree است که در سال 2022 توسط کریستین ناگل از برند فرانسوی هرمس خلق شده است. این ادو پرفیوم مردانه، دارای طبع خنک و چوبی و گروه بویایی مرکباتی معطر است که ترکیبی شیک، مرکباتی و پرانرژی را به وجود می‌آورد. اسانس اولیه این عطر هرمس مردانه شامل بالنگ، اسنس میانی آن شامل دانه سرو کوهی و فلفل سیچوان و اسانس پایه آن شامل روایح معدنی و روایح چوبی است. خنکای خوشایند و مسرت‌بخش این عطر، باعث القای نشاط به شما و اطرافیانتان خواهد شد. بهترین عطر برای افراد سیگاری با ماندگاری و پخش بوی متوسط، مناسب استفاده در فصول گرم سال.

عطر مناسب افراد سیگاری | 10 ادکلن اصل برای افراد سیگاری

7. ایو سن لوران لانویت دلوم له پارفوم

نام تجاری آن YVES SAINT LAURENT – La Nuit de I’Homme Le Parfum EDP است که در سال 2009 توسط عطاران دومنیک روپیون، پیر وارنیه و آن فلیپو از برند فرانسوی ایو سن لورن ساخته شد. غلظت این ادکلن مناسب افراد سیگاری ادو پرفیوم، طبع آن گرم و تلخ و گروه بویایی آن شرقی فوژه می‌باشد که آن را تبدیل به رایحه‌ای هیجان‌انگیز، خاص و دلربا می‌کند.

اسانس اولیه آن شامل ترنج، فلفل و رازیانه، اسانس میانی آن شامل اسطوخودوس، میوه‌جات و لابدانیوم و اسانس پایه آن شامل وانیل، خس خس و نعناع هندی می‌باشد. این ترکیب قدرتمند و جذاب، مناسب فصول سرد بوده و دارای ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی بوی متوسط می‌باشد.

8. ایو سن لوران ام 7 ادو تویلت

بهترین عطر برای افراد سیگاری با نام تجاری YVES SAINT LAURENT – M7، که در سال 2002 توسط ژاک کاوالیه و آلبرترو موریلاس از برند فرانسوی ایو سن لورن خلق شد. این ادو تویلت مردانه، دارای طبع گرم و تلخ و گروه بویایی شرقی چوبی است که آن را به عطری جذاب، منحصربه‌فرد و سنگین تبدیل می‌کند.

اسانس اولیه آن از ترنج، نارنگی ماندارین و رزماری، اسانس میانی آن از عود و خس خس و اسانس پایه آن از کهربا و مشک تشکیل شده است. رایحه ایجادشده از این عناصر به خوبی قادر خواهد بود تا بوهای ناخوشایند را پوشش دهد. این ادو تویلت فوق‌العاده با ماندگاری و پخش بوی خوب، مناسب استفاده در فصول سرد سال می‌باشد.

9. مموپاریس افریکن لدر

Memo Paris – African Leather نام تجاری عطر یونیسکسی است که در سال 2015 توسط برند فرانسوی ممو عرضه شد. طبع این ادو پرفیوم، گرم و تند و گروه بویایی آن، رایحه‌های چرمی است که باعث گیرایی، جذابیت و قدرت آن می‌شود.

اسانس اولیه این رایحه خوش‌بو شامل نت‌هایی همچون ترنج، مشک، نعناع هندی، شمعدانی، خس خس، چرم، هل، عود، زعفران و زیره سبز است. این ترکیبات در نهایت به آمیزه‌ای از ظرافت و قاطعیت می‌رسند که غلبه روایح آن، هر بوی ناخوشایندی را خواهد پوشاند و استایل شیک شما را کامل خواهد کرد. مموپاریس افریکن لدر عطر با ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی بوی متوسط است که بهتر است در فصول سرد سال استفاده شود.

10. دیور فارنهایت له پارفوم

Dior – Fahrenheit Le Parfum نام تجاری یک عطر شیک، اصیل و انرژی‌بخش مردانه است که در سال 2014 میلادی توسط عطار فرانسوا دماشی از برند فرانسوی دیور خلق شد. گروه غلظت این عطر از نوع پرفیوم، طبع آن گرم و تند و شیرین و گروه بویایی آن شرقی ادویه‌ای است که با روایح عمیق و تاثیرگذار خود، گرمای صمیمی و کاریزمای آتشینی را می‌سازد.

اسانس اولیه آن شامل نارنگی ماندارین، جیر و شیرین بیان می‌باشد. در حالی که اسانس میانی آن شامل گشنیز، زیره سبز و برگ بنفشه و اسانس پایه آن از وانیل تشکیل شده است که عهده‌دار شیرینی لذت‌بخش این رایحه می‌باشد. این عطر با نت‌های غالبی که دارد، بوهایی مانند بوی سیگار را کاملا پوشش می‌دهد و فضای خاطره‌انگیزی در جمع‌های دوستانه و خانوادگی شما ایجاد می‌کند. دیور فارنهایت له پارفوم با ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی بوی بسیار عالی، یک عطر مناسب سیگاری ها در فصول سرد سال می‌باشد.

سخن پایانی

افراد سیگاری قطعا با مشکل به جا ماندن بوی سرد، کسل‌کننده و ناخوشایند سیگار روی تن و لباس خود مواجه هستند و گاهی اطرافیان آن‌ها نیز از این موضوع آزار می‌بینند. برای حل این معضل، این اشخاص باید به دنبال تهیه بهترین عطرها برای افراد سیگاری  و استفاده از آن‌ها باشند تا روایح خوشایند را جایگزین بوی سیگار نمایند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خب دستشون درد نکنه ادکلن برای این افراد درست کردن خب ما از کجا بخریم؟توی ایران که هر چی میارن قلابیشو میارن

    • امیر

      ادکلن فقط کاپیتان بلک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج