adexo3
۱۴۲۱۰۹۸
۹ نظر
۲۷۹۰
۹ نظر
۲۷۹۰
پ

حقوق دستیاران پزشکی ۵برابر شد

وزیر بهداشت با اشاره به این که حق‌الزحمه دستیاران پزشکی تا قبل از دولت مردمی، بسیار اندک و موجب نبود انگیزه کاری در آن‌ها بود؛ گفت: حق‌الزحمه این دانشجویان به حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

تسنیم: بهرام عین‌اللهی در هجدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده نظام سلامت کشورمان، دستیابی به مرجعیت علمی در منطقه را قابل تحقق عنوان و بیان کرد: اعضای هیئت علمی از مهمترین ارکان پیشرفت دانشگاه‌ها هستند و باید روش‌های آموزشی فعال به جای روش‌های سنتی، به کار گرفته شود.

حقوق دستیاران پزشکی 5برابر شد

وی میزان حق‌الزحمه دستیاران پزشکی را تا قبل از دولت مردمی، بسیار اندک و موجب نبود انگیزه کاری آن‌ها دانست و گفت: حق‌الزحمه این دانشجویان از حدود دو و سه میلیون به حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و کارانه نیز برای دستیاران در نظر گرفته شده که دریافتی دستیاران، بهبود می‌یابد و می‌توانند با خیال آسوده تری به فعالیت بپردازند.

زالی میزان حق‌الزحمه دستیاران پزشکی در ابتدای دولت مردمی را دو میلیون تا پنج تومان عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه ویژه دولت و وزارت بهداشت، این حق‌الزحمه در سال جاری به 12 تا 15 میلیون تومان رسیده و دست دانشگاه‌ها در افزایش این حق‌الزحمه نیز باز است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دوسه میلیون دریافتی قبلشان صد شرف و اعتبارداشت تا الان که تورم ۱۵۰ درصد را تجربه کردن خیلی زحمت کشیدی حقوقشان ۱۲میلیون است پول تلفن توی وزیر بی کفایت

    • ناشناس

      کاش در کنار اعلام این خبر مسرت انگیز اعلام میکردید که تورم در دولت محرومان چند درصد افزایش داشته است وطبقه متوسط جامعه در این دولت کلاً نابود شد

    • ناشناس

      من یک نکته رو متوجه نمیشم؟

      حقوق 5 برابر شده ولی تورم از شروع دولت فعلی (از 1400) صفر بوده؟ (متوجه تراز تورم 100 برابری دربرابر افزایش حقوق 5 برابری نمیشم؟!!)

    • بی نام

      دقیقا

    • بی نام

      حقوق بندگان خدا ۵ برابر شده تورم ۵۰۰ برلبر

    • ناشناس

      ایناهم از ترس کوچ پزشکانه

    • درخشان

      والله خوش به حال پزشکا که ۳۵ درصد و دستیارانشون۵ برابر ولی کارمند بدبخت نهایت نهایت ۲۰ درصد ، دستتون درد نکنه مدافع مستضعفین

    • ناشناس

      ای کاش همون دولت قبلی بود نه این دولت ضد مردمی که سفر ه مردم کوچک فقیر کرد

    • ناشناس

      کاملا مردمی !!!!! هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج