۱۴۲۱۸۵۰
۵ نظر
۹۸۱۴
۵ نظر
۹۸۱۴
پ

بهترین یخچال‌های ایرانی؛ از معیار خرید تا معرفی برندهای ایرانی

یخچال‌های ایرانی از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای حفظ طولانی مدت مواد غذایی استفاده می‌کنند و دارای ویژگی‌های هوشمندی هم‌چون کنترل دما، تنظیمات مختلف برای نگهداری مواد غذایی، سیستم خنک‌کننده مناسب و صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند.

بهترین یخچال‌های ایرانی؛ از معیار خرید تا معرفی برندهای ایرانی

در بازار ایران، برخی از بهترین یخچال‌های ایرانی شامل محصولات شرکت‌های معتبری مانند اسنوا، پاکشوما و دیپوینت هستند. این شرکت‌ها با تولید یخچال‌های باکیفیت و مدرن، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار ایران پایدار کنند. یخچال‌های ایرانی از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای حفظ طولانی مدت مواد غذایی استفاده می‌کنند و دارای ویژگی‌های هوشمندی هم‌چون کنترل دما، تنظیمات مختلف برای نگهداری مواد غذایی، سیستم خنک‌کننده مناسب و صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند.

معیار انتخاب بهترین یخچال

  • ابعاد فضای کاربر: چنانچه فضای شما کوچک است، یخچال فریزر انتخابی شما، باید اندازه‌ای داشته باشد که بتواند در فضای مورد نظر خانه جا شود. در غیر این صورت یا باید دکوراسیون را عوض کنید و یا یخچال فریزر را در مکان دیگری از خانه قرار دهید.
  • ظرفیت یخچال و تعداد افراد خانه: گنجایش یخچال‌ها متنوع است. اگر گنجایش یخچال بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. برای خانواده‌هایی که جمعیت کمی دارند، انتخاب یخچال‌های کمبو یا بالا پایینی بهتر است. چرا که هم قیمت پایین‌تری دارند و در عین حال فضای کمتری را اشغال می‌کنند و البته می‌توان از فضا به بهترین نحو استفاده کرد.

برای خانواده‌هایی که جمعیت زیادی دارند، یخچال‌ فریزرهای دوقلو گزینه مناسب‌تری است. در این مدل یخچال‌ها، تعداد کشوها و طبقات بیشتر بوده و شما راحت‌تر مواد غذایی را در آن قرار می‌دهید.

  • تعداد طبقات: تعداد طبقات نیز در انتخاب یخچال مناسب اهمیت دارد. چنانچه مواد غذایی زیادی را می‌خرید و نیاز به طبقات بیشتری دارید، باید تعداد طبقه‌ها و ارتفاع یخچال به اندازه کافی باشد.
  • نوع موتور یخچال: بسیاری از یخچال‌های امروزی موتور اینورتر دارند. این مدل موتور انرژی کمتری مصرف می‌کند، صدای تولید کمتری دارد و معمولا هم نیاز به تعمیر در کوتاه‌مدت ندارد.
  • قابلیت سیستم یخ‌ساز و آبسرد: بعضی از مدل‌ها، سیستم مخصوص آبسرد و یخ ساز دارند که بر اساس نیازتان تعیین می‌کنید از کدام یک استفاده کنید.
  • برند یخچال فریزر: یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین یخچال فریزر، توجه به برند یخچال است. در میان برندهای خارجی بهترین‌ها اسمگ، سامسونگ و ال جی هستند.

بهترین مارک یخچال ایرانی شامل برند اسنوا، پاکشوما و بلانتون است که می‌توانید بهترین مدل را از میان همین برندها به سادگی پیدا کنید.

یخچال ایرانی چه مارکی بخرم؟

دوو

شرکت دوو با تکیه بر تکنولوژی‌های جدید و حفظ اصالت ایرانی، طراحی و تولید چهار گروه محصول شامل: یخچال فریزر بالا (TMF)، یخچال فریزر پایین (BMF)، یخچال و فریزر تک (Twin) و یخچال فریزر ساید بای ساید (SBS) را بر عهده دارد.

اسنوا

یخچال فریزر از جمله محبوب‌ترین کالاهای این برند است که طراحی‌های زیاد و متنوعی از لحاظ اندازه و کارایی و مدل دارد. این گستردگی تنوع منجر به رضایت حداکثری مشتری‌ها شده و توانسته سلیقه‌های بسیاری را پوشش دهد. امکان خرید انواع یخچال تک، فریزر تک، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر بالا، ساید بای سایدهای مختلف و یخچال و فریزر دوقلو و نیز یخچال فریزر در فرانسوی از این برند وجود دارد.

دیپوینت

شرکت دیپوینت با بیش از ۱۰۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور به صورت انحصاری تنها تولید یخچال فریزر را بر عهده دارد. از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای این برند می‌توان به Explore، مدل Max، مدل Boss، مدل Decent، مدل Capture، مدل Discover، مدل Twin H، مدل D5i، مدل C5L و مدل T7 اشاره کرد. خریداران بعد از خرید، به مدت ۳۰ ماه از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

بلانتون

تمامی محصولات بلانتون اعم از یخچال فریزر حاصل تفکر و تلاش شبانه‌روزی متخصصان حرفه‌ای و کاربلد ایرانی است. یخچال‌‌های کم‌مصرف این برند رضایت کاربران را جلب کرده‌اند. هر چند در دفترچه راهنمای یخچال، میزان دقیق مصرف انرژی نوشته شده است، اما ما در ادامه سه مدل از این یخچال را بر حسب مصرف انرژی آورده‌ایم.

معرفی انواع یخچال بلانتون بر حسب انرژی:

  • ساید بای ساید: ۲۵۰ – ۴۷۰ کیلو وات مصرف انرژی
  • یخچال و فریزر (جدا از هم): ۱۷۰ – ۳۶۰ کیلو وات مصرف انرژی
  • یخچال تک (بالا فریزر، پایین یخچال): ۱۷۰ کیلو وات مصرف انرژی

لوازم خانگی بلانتون از گارانتی معتبر همتا سرویس و خدمات پس از فروش ویژه برخوردار هستند.

پاکشوما

پاکشوما در حال حاضر دو مدل کمبی بالا فریزر و یخچال فریزر طرح ساید بای ساید را به بازار عرضه کرده است. یخچال‌های پاکشوما از موتور اینورتر نسل جدید با کمترین حالت مصرف انرژی استفاده می‌کند. از آنجایی که گرید مصرف انرژی در این یخچال فریزرها A++ و A+++ است، به خوبی نیاز یک مصرف‌کننده رفع می‌کند.

جدول بهترین یخچال ایرانی

می‌توانید از شهر لوازم‌خانگی، مدل مورد نظرتان از برند یخچال‌های ایرانی را خریداری کنید. ما در جدول زیر خیلی خلاصه اشاره‌ای کوتاه به بهترین‌های یخچال ایرانی کردیم.

یخچال فریزر دوو

برند معتبر و دارای موتور کیفیت بالا

یخچال فریزر اسنوا

ساخت زیبا و استفاده از تکنولوژی جدید

یخچال فریزر دیپوینت

تولیدات جدید همسو با صنعت تکنولوژی روز دنیا

یخچال فریزر پاکشوما

امکانات عالی در کنار قیمت مناسب

یخچال فریزر بلانتون

تنوع و کیفیت قابل قبولبهترین یخچال‌های ایرانی؛ از معیار خرید تا معرفی برندهای ایرانی

جمع‌بندی

برای خرید بهترین یخچال ایرانی، ابتدا به ویژگی‌های مهمی مانند ظرفیت، کیفیت ساخت، مصرف انرژی، تعداد طبقات، موتور و دسترسی به خدمات پس از فروش توجه کنید. همچنین، بررسی نظرات کاربران و مقایسه قیمت‌ها نیز مفید است. یک یخچال با عملکرد بهینه، ظاهر زیبا و قابلیت‌های هوشمند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در این مقاله ۵ برند محبوب و معتبر ایرانی را به شما معرفی کردیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .مجتبی

      پس یخچال فریزر های الکترواستیل چی

    • مهدی

      یخچال هیمالیا هم خوبه ما که راضی هستیم

    • محمد

      یخچالهای ایرانی مزخرفه هیچ یخچال ایرانی قادر به رقابت با ال جی و سامسونگ نیست پول زیادی باید برای خرید یخچال ایرانی داد اما کیفیت پایین

    • سعید

      یخچال ایرانی بهتر از پارس نداریم . بقیه مدل ها یا عمر کمی دارند و زود خراب میشوند . یا صدای موتور خیلی زیادی دارند

    • حسن خوشنام

      اینا رودستشون باد کرده میخان قالب کنن به ملت حیف پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج